تسهیلات ویژه برای دانشجویان سرآمد علمی
تسهیلات ویژه برای دانشجویان سرآمد علمی

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: آیین نامه حمایت از دانشجویان نخبه و سرآمد علمی کشور تدوین و تصویب شده و از اول سال تحصیلی جدید به دانشگاه ها ابلاغ می شود. به گزارش قلم پرس،از مراغه، هاشم داداش‌پور امروز در آیین پایانی هفتاد و دومین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌های کشور در […]



معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: آیین نامه حمایت از دانشجویان نخبه و سرآمد علمی کشور تدوین و تصویب شده و از اول سال تحصیلی جدید به دانشگاه ها ابلاغ می شود.

به گزارش قلم پرس،از مراغه، هاشم داداش‌پور امروز در آیین پایانی هفتاد و دومین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌های کشور در مراغه با بیان اینکه آیین نامه حمایت از دانشجویان نخبه و سرآمد علمی کشور تدوین و تصویب شده و از اول سال تحصیلی جدید به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌شود، اظهار کرد: در این طرح دانشجویان سرآمد در زمینه علمی، تحقیقاتی و پژوهشی حمایت خواهند شد. 

وی اضافه کرد: این طرح با هدف ایجاد نشاط شادابی د‌ر بین دانشجویان طراحی شده و ۲ تا ۵ درصد دانشجویان هر دانشگاه می‌توانند بعنوان سرآمد انتخاب شوند. 

داداش‌پور گفت: در این آیین نامه برای دانشجویان فرصت مطالعاتی داخلی و خارجی، بورس‌های تحصیلی، شهریه و خوابگاه رایگان در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/۶۰۰۰۷