ترسیم ۳ راهبرد برای مدیریت فضای کنونی کشور توسط آل هاشم
ترسیم ۳ راهبرد برای مدیریت فضای کنونی کشور توسط آل هاشم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هم با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت، سلامت و مشارکت حداکثری سه راهبرد اصلی در این انتخابات است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در ششمین دوره آموزش منطقه‌ای ستاد انتخابات کشور ویژه استان‌های شمال غرب که با […]



نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هم با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت، سلامت و مشارکت حداکثری سه راهبرد اصلی در این انتخابات است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در ششمین دوره آموزش منطقه‌ای ستاد انتخابات کشور ویژه استان‌های شمال غرب که با حضور مدیران کل امور سیاسی و انتخابات استانداری‌ها و فرمانداران آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان در تبریز آغاز به کار کرد، با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امنیت، سلامت و مشارکت حداکثری سه راهبرد اصلی در این انتخابات است.

وی افزود: این سه راهبرد برای مدیریت فضای کنونی کشور تا اسفند امسال ضروری است تا شاهد برگزاری انتخاباتی همراه با مولفه های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب باشیم.

امام جمعه تبریز با تاکید بر حضور حداکثری فرمانداران در بین اقشار مردم، به منظور ایجاد آرامش در بین مردم همراه با گره گشایی از مشکلات، اظهار کرد: دشمن می خواهد ما را عصبانی کند بنابراین باید با صبر و سعه صدر کارها را پیش برد.

وی یادآور شد: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب، فرمانداران نقطه وصل نظام با مردم هستند و باید در انجام وظایف خود اهتمام کنند.

آل هاشم با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو چهلمین انتخابات در نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود و به عبارتی هر ۱۳ ماه یک انتخابات در کشور برگزار شده است، یادآور شد: تاکنون ۳۹ تجربه انتخاباتی در میان بحران های متعدد در کشور برگزار شده است و امسال نیز شاهد برگزاری بی نقص ترین انتخابات همراه با امنیت و سلامت خواهیم بود.
 

دبیر ستاد انتخابات کشور  نیز در نشست افتتاحیه این دوره آموزشی،گفت: در سخت‌ترین شرایط سیاسی کشور، برگزاری انتخابات همیشه اولویت اول نظام بوده‌ است.

در این دوره آموزشی، راهبردها و سیاست‌های ستاد انتخابات کشور برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و همچنین قوانین برگزاری انتخابات و مسائل مربوط به امور حقوقی، فناوری اطلاعات و امور اجرایی انتخابات ارائه خواهد شد.

پایان پیام/