تراکتور و سبک نوین اقتصادی در فوتبال ایران
تراکتور و سبک نوین اقتصادی در فوتبال ایران

باشگاه تراکتور به یک بلوغ کامل در عرصه اقتصاد رسیده و راه های درآمدزایی را پیدا کرده است. به گزارش قلم پرس،از تبریز،  این روزها فوتبال کشورمان با انبوهی از مشکلات ریز و درشت بویژه در حوزه مالکیت تیم ها و بحث های مالی درگیر است. روزی نیست که خبر از محکومیت مالی تیم های […]



باشگاه تراکتور به یک بلوغ کامل در عرصه اقتصاد رسیده و راه های درآمدزایی را پیدا کرده است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز،  این روزها فوتبال کشورمان با انبوهی از مشکلات ریز و درشت بویژه در حوزه مالکیت تیم ها و بحث های مالی درگیر است. روزی نیست که خبر از محکومیت مالی تیم های ایرانی که دولتی و خصولتی اداره می شوند در پرونده‌های داخلی و خارجی نباشیم و دست آخر حذف استقلال از رقابت های آسیایی برای دومین سال متوالی بود.

در این میان اما تراکتور با مدیریت خصوصی واقعی توسط محمدرضا زنوزی مطلق طی ۶ سال گذشته توانسته یک سبک نوین اقتصادی در فوتبال ایران بنیانگذاری کند. این تیم با وجود بهره گیری از مربیان و بازیکنان مختلف خارجی و حضور لژیونرها و کاپیتان های سابق تیم ملی هیچگاه به مشکل بغرنجی در خصوص پرداخت مواجه نشده و با هزینه از جیب خود توانسته در سالجاری یک تیم مدعی قهرمانی با بازیکنانی تراز اول آماده کند.

مصاحبه اخیر زنوزی در برنامه فوتبال برتر در هفته گذشته نیز موید این مطلب بود که باشگاه تراکتور به یک بلوغ کامل در عرصه اقتصاد رسیده و راه های درآمدزایی را پیدا کرده است.

اشاره به حق پخش تلویزیونی برای تیم ها، درآمدزایی از فروش بازیکنان و بهره گیری از پتانسیل هواداران میلیونی در کارهای دیجیتال مارکتینگ پیشنهادهای مدیریتی زنوزی در این روزهای سخت فوتبال کشورمان است که اگر از سوی مدیران این ورزش بخوبی درک شود می‌تواند چراغی بر این روزهای تاریک فوتبال کشورمان باشد.

پایان پیام/