تراکتور رقیب سر سختی برای تمامی تیم‌ها است
تراکتور رقیب سر سختی برای تمامی تیم‌ها است
مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: رقیب سر سختی برای تمامی تیم‌ها هستیم.

به گزارش قلم پرس، ساکت الهامی در نشست خبری بعد بازی با شهر خودرو اظهار کرد: بازی سخت و تاکتیکی بود، شهر خودرو تیم خوب، با نظم تاکتیکی بالاست که خوشبختانه بازیکنان ما از حد تصور من بهتر بازی کرده و رشادت به خرج دادند. انشالله همین روند را ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: هواداران پرشورمان ۹۰ دقیقه پا به پای ما آمده و با تشویق‌هایشان حمایتمان کردند و توانستیم یک بازی سزاوارانه انجام دهیم. 

الهامی توضیح داد: ما امروز مستحق پیروزی بودیم و به بازیکنانم دست مریزاد می‌گویم. با توجه به حضور دو بازیکن در اردوی تیم ملی امید و مصدومیت چند نفر، امروز دستمان روی نیمکت خالی بود.

وی با تاکید بر اینکه شهر خودرویی‌ها امروز غافل‌گیر شدند، گفت: آقا یحیی تیم‌ خویی ساخته و برای او در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت می‌کنم. امروز کیفیت‌مان بهتر از دو بازی گذشته بود، ولی هنوز خیلی راه باقی مانده و پتانسیل واقعی ما بیشتر است.

وی در خصوص شرایط روحی و روانی بازیکنان، گفت: تیم ما امروز به معنای واقعی کلمه «تیم» بود و کادرفنی جدید برای ارتقای کیفیت تیم‌ تلاش می‌کنند.

مربی تراکتور با اشاره  به کاپیتانی حاج صفی، گفت: امروز حاج صفی کاپیتان ما بود که نشانگر بالا بودن مودت در تیم ماست؛ البته نباید از پتانسیل هواداران غفلت کنیم، آنان در دقایقی که بازی از دستمان خارج شده بود، کمک حالمان شدند.

وی ادامه داد: ما در ادامه راه برای تمام رقیبان حریف سر سختی خواهیم بود و امروز توانستیم به جدول بازگردیم، مطمئن باشید از هیچ کوششی برای بازگشت به جایگاه واقعی تراکتور کوتاهی نخواهم کرد.

الهامی تاکید کرد: پتانسیل تیم ما بالا بود و برای تمامی دقایق بازی کار کرده‌ بودیم و از طرفی خدا هم کمکمان کرد تا در دقایق کلیدی گلزنی کنیم.

وی در رابطه با بازی هفته آتی مقابل  پیکان، گفت: بازی با پیکان بسیار سخت خواهد بود؛ چرا که تا دو سه بازی آینده جای هیچ‌گونه ریسکی نداریم. ما اگر یک دل باشیم، هیچ تیمی در ایران پتانسیل تراکتور را از هیچ نظر نخواهد داشت.

الهامی با بیان اینکه علیرضا پژمان، حمیدرضا جودکی نژاد، علیرضا ناصحی و علیرضا مرادی اعضای کادرفنی  ما هستند، بیان کرد: هر کدام از این نفرات با تجربه هستند و سعی کرده‌ایم از افراد بومی استفاده کنیم.