تراکتورسازی ۱- نساجی ۱  / شاگردان لیکنز مقابل نساجی متوقف شدند
تراکتورسازی ۱- نساجی ۱  / شاگردان لیکنز مقابل نساجی متوقف شدند

تراکتورسازی در دیدار با نساجی مازندران با نتیجه تساوی متوقف شد. با گزرش قلم پرس، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته هفدهم لیگ برتر در دیدار با نساجی مازندران با وجود برتری یک بر صفر در نیمه اول و موقعیت های گلزنی متعدد نتوانست برتری خود را حفط کند و با نتیجه یک بر یک […]

تراکتورسازی در دیدار با نساجی مازندران با نتیجه تساوی متوقف شد.

با گزرش قلم پرس، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته هفدهم لیگ برتر در دیدار با نساجی مازندران با وجود برتری یک بر صفر در نیمه اول و موقعیت های گلزنی متعدد نتوانست برتری خود را حفط کند و با نتیجه یک بر یک در مقابل نساجی متوقف شد.

با وجود برد پرگل تراکتورسازی تبریز هفته پیش مقابل نفت مسجد سلیمان و همچنین شکست تیم پرسپولیس در دیدار با فولاد طی هفته جاری، تراکتورسازان می توانستند با برد در مقابل نساجی فاصله خود را با صدر جدول کمتر کنند.

تک گل  تراکتورسازی تبریز را در ادامه پاس در عمق استوکس در سمت چپ زمین به یوکیا سوگیتا توسط گولسیانی، مدافع نساجی به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

در ادامه بازی و در نیمه دوم بازی با اشتباه خط دفاعی تیم تراکتورسازی تبریز که سعی در دورکردن توپ از دروازه داشتند توسط رحمان جعفری در دقیقه ۷۳ گل تساوی نساجی رقم خورد.

  • در دقیقه ۷۹ به دنبال اشتباه عجیب ممشلی در پاس به عقب توپ را به ساسان انصاری رساند که او در برخورد با رضایی، دروازه بان تیم نساجی مقابل دروازه تعادل خود را از دست داده و زمین خورد اما داور مسابقه اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و در ادامه شوت شجاعی را لاشا توتادزه از روی خط دروازه برگشت داد