تداوم عملیات آسفالت‌ریزی در معابر شهرداری منطقه ۲ تبریز
تداوم عملیات آسفالت‌ریزی در معابر شهرداری منطقه ۲ تبریز

شهردار منطقه ۲ تبریز از تداوم عملیات آسفالت‌ریزی در معابر سطح حوزه این منطقه خبر داد. به گزارش قلم پرس، موسی علی پور گفت: در راستای تسهیل تردد شهروندان از معابر تحت پوشش این منطقه، آسفالت‌ریزی مسیرهای اصلی و فرعی سطح حوزه، توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ همچنان تداوم دارد. وی از انجام آسفالت‌ریزی […]



شهردار منطقه ۲ تبریز از تداوم عملیات آسفالت‌ریزی در معابر سطح حوزه این منطقه خبر داد.

به گزارش قلم پرس، موسی علی پور گفت: در راستای تسهیل تردد شهروندان از معابر تحت پوشش این منطقه، آسفالت‌ریزی مسیرهای اصلی و فرعی سطح حوزه، توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ همچنان تداوم دارد.
وی از انجام آسفالت‌ریزی محلات کوی بنفشه خیابان بابائی ۲ خبر داد و افزود: برای انجام این عملیات که در راستای پاسخگوئی مناسب به مطالبات شهروندان و سهولت تردد اهالی ساکن در محلات شهرک پرواز اجرا شده است، از حدود ۵۰۰ تن آسفالت استفاده می‌شود.
شهردار منطقه ۲ تبریز ادامه داد: همچنین در عملیاتی مشابه، زیرسازی فلکه فردوس از مهمترین مسیرهای عبوری شهروندان ساکن در ائل گلی هم به اجرا درآمده و همچنان تداوم دارد.
علی پور، تناژ مورد نیاز برای آسفالت‌ریزی فلکه فردوس ائل گلی را حدود ۲۵۰ تن اعلام و تصریح کرد: آسفالت‌ریزی کوی گل یاس شهرک یاغچیان توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲ تبریز به اتمام رسیده است.