تداوم بی وقفه لایروبی جوب‌ها و آبروهای معابر غرب تبریز
تداوم بی وقفه لایروبی جوب‌ها و آبروهای معابر غرب تبریز

در راستای مدیریت هدایت روان آب‌های سطحی و پیشگیری از بروز هرگونه آبگرفتگی احتمالی در سطح معابر منطقه ۶، عملیات لایروبی دستی و مکانیزه جوب‌ها و آبروهای سطح حوزه با جدیت اجرا می‌شود. به گزارش قلم پرس، احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز با اعلام این خبر گفت: به منظور ارتقاء بهداشت محیط شهری و […]



در راستای مدیریت هدایت روان آب‌های سطحی و پیشگیری از بروز هرگونه آبگرفتگی احتمالی در سطح معابر منطقه ۶، عملیات لایروبی دستی و مکانیزه جوب‌ها و آبروهای سطح حوزه با جدیت اجرا می‌شود.

به گزارش قلم پرس، احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز با اعلام این خبر گفت: به منظور ارتقاء بهداشت محیط شهری و جلوگیری از بروز هرگونه آبگرفتگی احتمالی، عملیات لایروبی دستی و مکانیزه جوب‌ها و آبروهای معابر غرب و شمالغرب تبریز با برنامه‌ریزی منسجم و دوره‌ای با هدف جمع‌آوری رسوبات دپو شده برای هدایت روان آب‌های سطحی به صورت شبانه روزی توسط اکیپ تنظیف و ماشین‌آلات منطقه اجرا می‌شود.
گفتنی است در این راستا عملیات لایروبی آبروها در خیابان ۳۵ متری قراملک و تلاش، همچنین جاده صنعت انجام و تداوم دارد.
شهردار منطقه ۶ تبریز در پایان با اشاره به اهمیت حفظ سلامت و بهداشت عمومی شهروندان و تأمین رفاه و آسایش آنان اظهار کرد: همزمان با اجرای دوره‌ای و مستمر این عملیات‌ها، تکمیل چند پروژه هدایت روان آب‌های سطحی در حوزه، در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفته است.