تداوم اجرای عملیات تأمین روشنایی و رفع اتصالات برق در شهرداری منطقه ۶
تداوم اجرای عملیات تأمین روشنایی و رفع اتصالات برق در شهرداری منطقه ۶

[ad_1] شهردار منطقه ۶ تبریز از تداوم اجرای عملیات رفع نواقص و تامین روشنایی در سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۶ تبریز خبر داد. به گزارش قلم پرس، احمد انیسه با اعلام این خبر و با اشاره به اهمیت تأمین روشنایی معابر غرب و شمالغرب تبریز اظهار کرد: با هدف تأمین دید مناسب رانندگان در شب […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۶ تبریز از تداوم اجرای عملیات رفع نواقص و تامین روشنایی در سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۶ تبریز خبر داد.

به گزارش قلم پرس، احمد انیسه با اعلام این خبر و با اشاره به اهمیت تأمین روشنایی معابر غرب و شمالغرب تبریز اظهار کرد: با هدف تأمین دید مناسب رانندگان در شب و همچنین جهت حفظ امنیت جانی و مالی و رفاه حال شهروندان و پیشگیری از بروز هرگونه حوادث ناگوار در معابر سطح حوزه، اجرای عملیات رفع نواقص روشنایی و نورپردازی از اولویت امور اجرایی منطقه است که به همین منظور این عملیات در تقاطع غیر همسطح حضرت پور و تقاطع غیر همسطح ۹ دی (خطیب) توسط اکیپ زیباسازی معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه انجام شد.
وی افزود: زنده نگه داشتن فضای شهری، مستلزم تأمین روشنایی بهتر و مناسب فضای شهری است که در همین راستا بازبینی، اصلاح و رفع نواقص و اتصالات روشنایی در معابر، پارک‌ها و بوستان‌های سطح منطقه ۶ با جدیت تداوم خواهد داشت.

[ad_2]