تدابیر شدید بهداشتی در لیگ ملت های ۲۰۲۱ والیبال/ حضور خبرنگاران هم ممنوع شد
تدابیر شدید بهداشتی در لیگ ملت های ۲۰۲۱ والیبال/ حضور خبرنگاران هم ممنوع شد

به گزارش ایسنا، لیگ ملت های ۲۰۲۱ در حالی در شهر ریمینی ایتالیا برگزار خواهد شد که این رقابت ها در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا لغو شده بود. قرار است مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در گروه مردان از هفتم خردادماه آغاز شود و تا دوم تیرماه به مدت ۲۷ روز ادامه داشته باشد.  باتوجه به […]

به گزارش ایسنا، لیگ ملت های ۲۰۲۱ در حالی در شهر ریمینی ایتالیا برگزار خواهد شد که این رقابت ها در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا لغو شده بود. قرار است مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در گروه مردان از هفتم خردادماه آغاز شود و تا دوم تیرماه به مدت ۲۷ روز ادامه داشته باشد. 

باتوجه به شیوع کرونا تدابیر شدید بهداشتی برای این رقابت ها درنظر گرفته شده به طوری که این مسابقات بدون حضور تماشاگر و حتی خبرنگاران دنبال خواهد شد. فدراسیون جهانی قول داده که این رقابت ها را در حباب امن دنبال کند تا مشکلی برای هیچ یک از تیم ها و بازیکنان رخ ندهد.

فدراسیون جهانی والیبال هم تصمیم خود را نهایی کرده و اعلام کرد که حضور خبرنگاران در سالن مسابقات ممنوع است.

قرار است امسال ۲۴۸ رقابت والیبال در ایتالیا برگزار شود و به دلیل همین دلیل فدراسیون جهانی والیبال سخت گیری های خود را افزایش داده است. از قوانین سخت بهداشتی می توان به قرنطینه بازیکنان اشاره کرد به طوری که بازیکنان حق ندارند از قرنطینه خارج شوند و در صورت عدم رعایت قوانین، جریمه سنگین پیش روی تیم های ملی قرار می گیرد.

با ممنوعیت حضور خبرنگاران در سالن مسابقه برای مصاحبه ی بعد از بازی، از خبرنگاران دارای صلاحیت خواسته شده تا سوالات خود را در پلتفرم اینترنتی به بازیکنان ارسال کنند تا ملی پوشان جوابگوی آنان باشند.

بر این اساس، خبرنگاران برای دریافت مجوز حضور در پلتفرم فرصت خواهند داشت تا مجوز های لازم را از فدراسیون جهانی دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال مردان ایران در این رقابت ها به ترتیب به مصاف ژاپن، روسیه، هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان، آمریکا، صربستان، آلمان، استرالیا، برزیل، اسلوونی، فرانسه، لهستان و آرژانتین خواهد رفت.

انتهای پیام