تحریم یک رسانه کاملاً‌ بر خلاف ادعاهای پرطمطراق آزادی بیان است
تحریم یک رسانه کاملاً‌ بر خلاف ادعاهای پرطمطراق آزادی بیان است
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه تحریم نشانه قدرت نیست، نشانه ضعف است به‌ خصوص تحریم یک رسانه که کاملاً‌ بر خلاف ادعاهای پرطمطراق آزادی بیان است، تاکید کرد: این جنس تحریم‌ها به خود بالیدن دارد و به تعبیر امام عزیز هر زمانی دشمن از ما تعریف کرد، ما باید به خودمان شک کنیم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس تبریز با تبریک تحریم‌ اخیر آمریکا علیه خبرگزاری فارس اظهار کرد: به اعتقاد من کسانی که تحریم شدند باید به خودشان ببالند چون کاری کردند که دشمنان مردم ناراحت شدند و این هم موجب شد تا کینه خود را اینگونه نشان دهند.

وی با بیان اینکه تحریم نشانه قدرت نیست، نشانه ضعف است به‌ خصوص تحریم یک رسانه که کاملاً‌ بر خلاف ادعاهای پرطمطراق آزادی بیان است، تاکید کرد: این جنس تحریم‌ها به خود بالیدن دارد و به تعبیر امام عزیز هر زمانی دشمن از ما تعریف کرد، ما باید به خودمان شک کنیم.

سرایی بار دیگر با اشاره به تحریم خبرگزاری فارس توسط آمریکا اظهار کرد: در جنگ ترکیبی و جنگ شناختی، محور، رسانه است، دشمنان وقتی پی‌بردند چه افرادی و چه رسانه‌هایی به ویژه خبرگزاری فارس فتنه‌ها را خنثی می‌کنند، آنها را تحریم کردند. در واقع این تحریم، یک انتقام‌جویی بود.

وی تصریح کرد: این یک جنگ ترکیبی و جنگ شناختی است که شامل جنگ فرهنگی، رسانه‌‌ای و روایتی می‌شود. دشمن، هر رسانه‌ای که به ملت ایران حقیقت را بگوید و آنها را از دسیسه‌های دشمنان آگاه کند، تحریم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در خصوص اقدام اخیر آمریکا در تحریم خبرگزاری‌ فارس که در روزهای اخیر انجام گرفت،اظهار داشت: با توجه به ناکامی دشمن، جریان اپوزیسیون و حامیان خارجی آن‌ها نتوانستند در سالگرد حوادث سال گذشته حرکت جدی در کشور رقم بزنند و علیرغم تلاش زیاد و سرمایه‌گذاری گسترده، تمام تیرهایشان به سنگ خورد.

وی درباره علت تحریم فارس و رسانه‌های ایرانی گفت: آن‌ها سعی کردند مجموعه‌هایی را که در جریانات، صحنه سیاسی و اطلاع‌رسانی کشور فعال‌تر و تأثیرگذارتر هستند، تحریم کنند؛ خبرگزاری فارس در این ماجرا و هم‌چنین مقابله با اغتشاشات سال گذشته بسیار مؤثر بودند.

وی ادامه داد: تحریم یک کار انتحاری است و حتی در زمان جنگ تحمیلی نیز هر جا که دشمن در جایی وادار به عقب‌نشینی می‌شد و زمین را به رزمندگان ایرانی تحویل می‌داد، رو به بمباران گسترده می‌آورد، این نوع تحریم هم مصداق همان بمباران انتحاری دشمن در زمان جنگ است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: این تحریم، بهترین اتفاق برای بیدار شدن وجدان‌های خفته بود، دشمنان ما قرآن‌سوزی که توهین به مقدسات حدود دو میلیارد مسلمان است را آزادی بیان تلقی می‌کنند اما رسانه‌های ما را به جرم بیان حقایق تحریم می‌کنند!

انتهای پیام/