تجهیز هلال احمر جلفا به تجهیزات پیشرفته ضروری است
تجهیز هلال احمر جلفا به تجهیزات پیشرفته ضروری است

تجهیز هلال احمر جلفا به تجهیزات پیشرفته ضروری است فرماندار شهرستان جلفا گفت: جمعیت هلال احمر این شهرستان به امکانات و تجهیزات نیازمند است که در این زمینه همکاری مسئولان استانی ضروری است. اسمعیل عطاپور در دیدار رئیس و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان افزود: هلال احمر استان آذربایجان شرقی به جمعیت شهرستان جلفا نگاه […]



تجهیز هلال احمر جلفا به تجهیزات پیشرفته ضروری است

فرماندار شهرستان جلفا گفت: جمعیت هلال احمر این شهرستان به امکانات و تجهیزات نیازمند است که در این زمینه همکاری مسئولان استانی ضروری است.

اسمعیل عطاپور در دیدار رئیس و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان افزود: هلال احمر استان آذربایجان شرقی به جمعیت شهرستان جلفا نگاه خاص و ویژه ای داشته باشد و در رفع نیازمندی‌های آن برنامه ریزی کند.

وی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر جلفا بویژه  در تعطیلات نوروز و حوادث به امکانات لازم و به روز از جمله وسایط نقلیه، آمبولانس و قایق مجهز نیاز ضروری دارد.

فرماندار جلفا گفت: نیروهای هلال احمر در حوادث مختلف پیشقدم و از تجربیات خوبی برخوردارند و باید حمایت و پشتیبانی همه جانبه شوند.

عطاپور افزود: استفاده از ظرفیت منطقه آزاد ارس و دیگر سازمان ها و شرکت ها نیز برای رفع نیازهای امکانات و تجهیزات جمعیت هلال احمر شهرستان، مدنظر استان قرار گیرد.

وی بیان کرد: آموزش های تخصصی جمعیت هلال احمر توام با کارهای فرهنگی و اعتقادی و ارزشی نقش بسزایی در تقویت روحیه و انگیزه تلاش بیشتر امدادگران در زمان بروز حوادث ایفا خواهد کرد.

فرماندار جلفا گفت: تلاش و خدماتی که جمعیت هلال احمر شهرستان ارایه می‌دهد راهبردی و تاثیرگذار است که باید به مردم اطلاع رسانی و بازگو شود.

عطاپور از تلاش و زحمات رئیس و امدادگران جمعیت هلال احمر این شهرستان در حضور به موقع و موثر در زلزله خوی قدردانی کرد.

در ابتدای این نشست خلیل فرخنده رئیس جمعیت هلال احمر جلفا گزارشی از وضعیت خدمات رسانی به ویژه امداد رسانی به زلزله زدگان شهرستان خوی ارایه کرد.

وی از تکمیل پایگاه امداد جاده ای مرازاد در نوار مرزی خبر داد و گفت: این پایگاه که چهار سال بلاتکلیف و بدون تخصیص اعتبار رها شده بود با عنایت و تخصیص اعتبار فرماندار شهرستان در مدت یکسال تکمیل و به زودی با حضور مقامات کشوری و استانی بهره برداری می شود. 

در این مراسم فرماندار شهرستان جلفا با اهدای لوح سپاس از خدمات مجموعه هلال احمر تجلیل و قدردانی کرد.