تبریز مأمن چهره های الگوساز برای جوانان ایرانی است
تبریز مأمن چهره های الگوساز برای جوانان ایرانی است

عضو شورای شهر تبریز گفت: در حالی دشمن به دنبال الگوسازی برای جوان ایرانی است که در خطه ای مانند آذربایجان و تبریز برای هر قشری الگوهایی والا برای عرضه و معرفی به جوانان داریم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حکیمه غفوری امشب در همایش تجلیل از زنده نامان تبریز اظهار داشت: خاک به تنهایی […]



عضو شورای شهر تبریز گفت: در حالی دشمن به دنبال الگوسازی برای جوان ایرانی است که در خطه ای مانند آذربایجان و تبریز برای هر قشری الگوهایی والا برای عرضه و معرفی به جوانان داریم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حکیمه غفوری امشب در همایش تجلیل از زنده نامان تبریز اظهار داشت: خاک به تنهایی ارزشمند نیست بلکه ارزش و قدر هر سرزمینی به وجود انسان هایی است که بر خاک آن زیست می کنند و اگر مقام معظم رهبری تبریز را سر ایران و پرچمدار انقلاب و آزادی می خوانند، به مدد چهره ها، مفاخر، علما، ادبا و شهدای این خطه است.

وی برگزاری سومین دوره همایش تجلیل از زنده نامان تبریز پس از ۱۲ سال را قدمی کوچک در بزرگداشت قطره ای از دریای بیکران شخصیت هایی دانست که در جامعه ایرانی الگوساز  بوده اند و افزود: تک تک این مفاخر و شخصیت ها عمری برای اعتلای ایران و ایرانی تلاش و مجاهدت کرده اند.

این عضو شورای شهر تبریز گفت: در حالی دشمن به دنبال الگوسازی برای جوان ایرانی است که در خطه ای مانند آذربایجان و تبریز برای هر قشری الگوهایی والا برای عرضه و معرفی به جوانان داریم و برگزاری چنین همایش هایی قدمی شایسته برای معرفی این الگوهای وارسته به جامعه است.

پایان پیام/۶۰۰۳۶