تاج: پیام رهبری پشتکار تیم ملی را بالاتر برد/ با وزیر روی برد و باخت مقابل پرتغال برنامه‌ریزی کردیم
تاج: پیام رهبری پشتکار تیم ملی را بالاتر برد/ با وزیر روی برد و باخت مقابل پرتغال برنامه‌ریزی کردیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت:‌ پیام رهبری حاوی مطالب مهمی بود که باعث شد پشتکار تیم بالاتر هم برود. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی تاج در مورد پیام رهبر معظم انقلاب گفت: پیام رهبر بسیار راهگشا بود و باعث خوشحالی آحاد مردم شد. پیام کوتاه رهبر حاوی مطالب مهمی بود. در […]

رئیس فدراسیون فوتبال گفت:‌ پیام رهبری حاوی مطالب مهمی بود که باعث شد پشتکار تیم بالاتر هم برود.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی تاج در مورد پیام رهبر معظم انقلاب گفت: پیام رهبر بسیار راهگشا بود و باعث خوشحالی آحاد مردم شد. پیام کوتاه رهبر حاوی مطالب مهمی بود. در جامعه مردم فهمیدند که تیم ملی مورد حمایت است و این پیام باعث شد پشتکار اعضای تیم بیشتر شود. امیدوارم ما هم بتوانیم با نتایجی که در همه رده‌ها می‌گیریم باعث خوشحالی همه شویم. تیم‌های ما عملکرد خوبی داشتند. در فوتسال، فوتبال ساحلی، فوتسال بانوان و… نتایج خوبی گرفتیم و امیدواریم بتوانیم اوامر رهبری را در فوتبال پیاده کنیم.

وی در مورد اینکه نتایج تیم ملی در جام جهانی به خاطر چه عواملی است، گفت: از نظر من بهترین کار فدراسیون تمدید قرارداد کی‌روش بود و اینکه ما ساختمان پک که در اختیار ایفمارک بود را به پک بازگردانیم و این نقطه قوتی برای آماده‌سازی تیم ملی شد. پیراهن خوبی داریم و هواپیمای چارتر هم در اختیار است و این باعث شده شرایط خوبی داشته باشیم. حواشی که گاهی مرسوم است و به وجود می‌آید را اهمیت ندادیم. تمام هم و غم ما آماده‌سازی تیم ملی بود. باشگاه‌ها کمک کردند و باید نتیجه همین می‌شد. امیدوارم در بازی سوم هم عملکردی در خور شأن داشته باشیم و به شخصه نسبت به این مسئله امیدوارم.

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با جلسه امروز با سلطانی‌فر تصریح کرد: جلسه‌ای با وزیر داشتیم و بیشترین بحث ما در مورد برنامه‌ریزی برای بازی سوم بود. روی برد، مساوی و باخت تیم ملی تحلیل و برنامه‌ریزی می‌کنیم و باید در مورد هر سه گزینه تبدیل کنیم. بحث دوم ما هم در مورد جام ملت‌ها بود و اینکه به چه شکلی آماده‌سازی داشته باشیم. در رابطه با کمپ تیم ملی در امارات صحبت کردیم. همچنین کارلوسکی‌روش پیش‌بینی هشت بازی دوستانه را داشته تا بتوانیم با اقتدار وارد این رقابت‌ها شویم.