تاب‌آوری آب شهر تبریز به ۸ ساعت رسید
تاب‌آوری آب شهر تبریز به ۸ ساعت رسید

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی با اشاره بهره‌برداری از مخزن ۱۰۰ هزار مترمکعبی آب تبریز گفت: : با بهره‌برداری از این پروژه تاب‌آوری شهر تبریز ۸ ساعت شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، یوسف غفارزاده، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از مخزن ۱۰۰ هزار مترمکعبی تبریز که با حضور مسؤولان […]



مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی با اشاره بهره‌برداری از مخزن ۱۰۰ هزار مترمکعبی آب تبریز گفت: : با بهره‌برداری از این پروژه تاب‌آوری شهر تبریز ۸ ساعت شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، یوسف غفارزاده، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از مخزن ۱۰۰ هزار مترمکعبی تبریز که با حضور مسؤولان استانی و کشوری برگزار شد، اظهار کرد: با تلاش مجموعه اجرایی پروژه مخزن ۱۰۰ هزار مترمکعبی در عرض سه سال پایان یافت. 

وی با بیان اینکه آب کلان‌شهر تبریز از سه منبع تامین می‌شود، گفت: می‌توان با این مخزن آب تزریق به بدنه شهر کرد و از آب چاه‌ها کمتر استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان تصریح کرد: این مخزن بزرگترین مخزن شمال‌غرب بوده و با این مخزن ظرفیت مخازن تبریز به ۶۰۰ هزار مترمکعب می‌رسد.

وی یادآور شد: همکاران بنده در آب منطقه‎‌ای نیروهای خدوم خاتم الانبیا این پروژه به بهره‌برداری رسید.

غفارزاده توضیح داد: این پروژه در بالاترین نقطه تبریز قرار دارد و بدون پمپ و به صورت ثقلی می‌تواند آب را به شهر انتقال دهد.

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه تاب‌آوری شهر تبریز ۸ ساعت شد.

پایان پیام/۶۰۰۲۷/س