بیش از ۲ هزار روستای خوزستان گازرسانی شده است
بیش از ۲ هزار روستای خوزستان گازرسانی شده است

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، عبدالله ابول‌پور گفت: سال ۱۳۹۹ پروژه گازرسانی به ۱۷۱ روستا به بهره‌برداری رسید و امسال هم ۱۷ طرح گازرسانی به ۱۴ روستای استان در حال اجراست که با بهره‌برداری از آنها، تعداد روستاهای گازرسانی‌شده استان به بیش از ۲۲۵۷ روستا می‌رسد. وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر، […]

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، عبدالله ابول‌پور گفت: سال ۱۳۹۹ پروژه گازرسانی به ۱۷۱ روستا به بهره‌برداری رسید و امسال هم ۱۷ طرح گازرسانی به ۱۴ روستای استان در حال اجراست که با بهره‌برداری از آنها، تعداد روستاهای گازرسانی‌شده استان به بیش از ۲۲۵۷ روستا می‌رسد.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر، گازرسانی به روستاهای استان شتاب قابل توجهی گرفته است، اظهار کرد: از مجموع ۳۳۴۷ روستای دارای شرایط گازرسانی در خوزستان، تاکنون به ۲۰۵۷ روستا گازرسانی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان همچنین با بیان اینکه همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در اولویت گازرسانی هستند، افزود: هم‌اکنون به ۸۵ درصد جمعیت این روستاهای استان گازرسانی شده و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در صورت تخصیص بودجه، تا پایان سال ۱۴۰۰ همه روستاهای مشمول گازرسانی در استان از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

ابول‌پور در پایان تصریح کرد: شرکت گاز استان خوزستان هم‌اکنون در مناطق روستایی ۱۷۱ هزار و ۴۲۸ مشترک دارد.