بیرانوند: از عالیشاه عذرخواهی می‌کنم
بیرانوند: از عالیشاه عذرخواهی می‌کنم
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تساوی هم نتیجه مهمی برای ما بود و فرقی با برد نداشت.

به گزارش قلم پرس، علیرضا بیرانوند در پایان دیدار پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت:‌ وقتی از هتل به سمت ورزشگاه آمدیم به یاد جام جهانی افتادم که امنیت بسیار خوبی وجود داشت. خدا را شکر اذیت نشدیم به هواداران تراکتورسازی هم تبریک می‌گویم روز بسیار خوبی بود. بازی خوبی بود می‌توانستیم برنده شویم و خیال هواداران‌مان را راحت کنیم می‌دانستیم تراکتورسازی در تبریز، استقلال، سپاهان و پدیده را شکست داده بود. حیف شد که در این بازی به پیروزی نرسیدیم.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد شعارهایی که هواداران دادند، تصریح کرد: من چیزی نشنیدم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تشکر او از هواداران به نشانه طعنه است، گفت: باور کنید صحبتم را جدی بیان می‌کنم. آنها دوست داشتند تیم‌شان برنده شود و تیم خودشان را تشویق می‌کردند. گاهی اوقات هم در برخی صحنه‌ها که بازی دیر شروع می‌شد آنها عصبانی می‌شدند اما مسئله خاصی نبود.

بیرانوند در مورد اینکه چه مشکلی بین او و عالیشاه به وجود آمد، خاطرنشان کرد: در آن صحنه که کارت گرفتم هواداران فکر کردند وقت‌کشی می‌کنم اما دقیقه ۴۵ بود. عالیشاه سرش را پایین انداخته بود و می‌خواست من توپ را سریع برای او پرتاب کنم اما من باید تصمیم بگیرم به چه صورتی بازی را شروع کنم. وقتی امید زود حرکت کرد و من توپ را ندادم برانکو ناراحت شد. من از این مسئله عصبی شدم که برانکو فکر کرد من باید زود تصمیمم را می‌گرفتم ولی من هم در آنجا باید فکر کنم که چه کاری انجام دهم یک مقدار عصبانی شدم اما از امید عالیشاهعذرخواهی می‌کند و داور هم فکر کرد من وقت‌کشی می‌کنم.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد گلی که دریافت کرد، گفت:‌دفاع ما بسیار خوب است و تا به الان عملکرد ما خوب بوده در برخی از صحنه‌ها تمرکزمان را از دست دادیم وقتی حریفان‌مان بازیکنان قدبلند دارند باید نفرات بیشتری داشته باشیم. در کل حیف شد مقابل ذوب‌آهن مساوی کردیم و مقابل سپاهان هم به تساوی رسیدیم. بعد از آن بازی‌ها دیدیم تساوی چقدر به دردمان خورد امروز هم تساوی با برد فرقی نداشت ما اگر برنده می‌شدیم باید مقابل ماشین‌سازی هم برنده شویم الان هم باید ماشین‌سازی را ببریم چون می‌دانیم بازی سختی با پدیده در مشهد داریم.