بیانیه سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان آذربایجان شرقی
بیانیه سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان آذربایجان شرقی
سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان آذربایجان شرقی بمناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد

به گزارش قلم پرس،  سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان آذربایجان شرقی بمناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد:

متن این بیانیه به شرح زیر است:

انا من المجرمین منتقمون
“قدس” وادی مقدسی است که به عنایات الهی مبارک گردیده و تعبیر “بارکنا” در مصحف شریف را از آن خود نموده است.

قبله اول مسلمانان، میعادگاه حرکت و معراج نبی مکرم اسلام (ص) در شبی است که آیاتی از نشانه های حق بر رسول خاتم ظاهر گردیده و سلوک جسمانی و روحانی حضرتش را مبدئی زمینی بوده است تا بدین سان قرب ارض مسجد الاقصی نمایان گشته و پیروان راستین حضرتش سر بر سجده ربوبیت به اعتکاف در کعبه جبروت مقامش نایل آیند.

بی تردید، دشمنان اسلام و قسم خوردگان راه عدوان در مقابل استقرار عدالت و توحید در جهان، چنین اتحاد و عظمتی را بر نتافته و همواره بر مشی خبیث و طریق جهل و اسباب تزویر به سست نمودن بنیان های عقیدتی و فکری موحدان اندیشیده اند تا از این رهگذر، نیات پلید و تفکرات موهوم اندیشه های منحط خود را به منصه ظهور رسانند.

حال آنکه بنیان های مبتنی بر طاغوت همان “اوهن البیوت” ی است که در “شفا حفره” اضمحلال طاغوت بنیان شده و رب العرش العظیم به وعده “والله ولی المومنین” عاقبت طومار ظالمان و مستکبران را به مثابه “فاهلکوا بالطاغیه” در “درک الاسفل من النار” قرار داده است.

مستکبران عالم و در راس آنها آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی که تمام سعی خود را در تضعیف اسلام و باورهای مسلمانان مصروف داشته اند بیخبر از آنند که خداوند متعال همواره مدافع مومنین است و مومنین نیز “کانهم بنیان مرصوص” در صف قتال با کفار و مستکبرانند تا از این گذر ارض خداوندی از لوث وجود استبداد و خودکامگان دین ستیز پاک گردد و “یکن الدین کله لله”.

آنچه رژیم غاصب صهیونیستی باید امروزه از آن باخبر باشد آن است که امت اسلام به رهبری مقام معظم رهبری(دام ظله) استوارتر از قبل و مصمم تر از همیشه در راه نابودی آن رژیم جعلی حماسه ها خواهد آفرید و با ایمان به وعده الهی “ان الارض یرثها عبادی الصالحون” و با ایمانی بر انگیخته از عمق وجود و اعتقاد به “ظهور” در راه تحقق این مهم تلاش خواهد نمود.

دشمنان بدانند که مردم ایران اسلامی با پیروی از ولایت فقیه و تاسی به ذات مقدسه حضرات معصومین همواره در کنار خواهران و برادران مسلمان و مظلوم فلسطینی خواهد ایستاد تا در آینده بسیار نزدیک شاهد افول و سقوط رژیم جعلی صهیونیستی باشد و بدین سان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان (روز قدس) با نفس های روزه که مورد عنایات خاصه الهی است در میدان حاضر شده و باردیگر بر آرمانهای جبهه مقاومت تاکید خواهد نمود.

سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی آذربایجان شرقی نیز همراه با قاطبه امت اسلامی ضمن تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب اسلامی و امامین انقلاب و شهدای عظیم الشان از عموم هموطنان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل می آورد.

“وعده ما روز جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲”