به مردم تبریز تعهد می‌دهم در انجام مسوولیت‌ها کوتاهی نداشته باشم/ماموریت اصلی ما جلب رضایت مردم است
به مردم تبریز تعهد می‌دهم در انجام مسوولیت‌ها کوتاهی نداشته باشم/ماموریت اصلی ما جلب رضایت مردم است

فرماندار جدید تبریز گفت: در پیشگاه مردم تبریز تعهد اخلاقی می‌دهم که با تلاش و آرامش برای همه مسائل شهر تبریر تلاش خواهم کرد و هیچ کوتاهی انجام نخواهد شد. به گزارش قلم پرس، علیار راستگو بعد از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانداری تبریز با بیان این‌که افتخار می کنم که یکی […]

فرماندار جدید تبریز گفت: در پیشگاه مردم تبریز تعهد اخلاقی می‌دهم که با تلاش و آرامش برای همه مسائل شهر تبریر تلاش خواهم کرد و هیچ کوتاهی انجام نخواهد شد.

به گزارش قلم پرس، علیار راستگو بعد از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانداری تبریز با بیان این‌که افتخار می کنم که یکی از خادمان مردم شریف تبریز شده‌ام اظهار داشت: خداوند را شاکرم که در شهری خدمت خواهم کرد که از نظر جمعیت سومین شهر و از نظر صنعت دومین شهر کشور بوده و به این خادمی افتخار می‌کنم.

وی افزود: خود را فرد اجرایی می‌دانم و با جدیت امور اجرایی را با همیاری و همکاری همدیگر پیگیر خواهم بود زیرا معتقدم اگر در کنار هم باشیم قطعاً مردم منافع آن را خواهند دید، ماموریت اصلی ما جلب رضایت مردم است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

فرماندار جدید تبریز با بیان اینکه از همه جریان‌های سیاسی و تمام کسانی که دل در گرو توسعه تبریز دارند، می‌خواهم به ما کمک کنند، یادآور شد: خواهشمندیم در این مسوولیت  ما را یاری کرده تا روسفید به کار خود پایان دهم.

وی اذعان داشت:در پیشگاه مردم تبریز تعهد اخلاقی می‌دهم با تلاش و آرامش برای همه مسائل شهر تبریر تلاش کنم و هیچ کوتاهی انجام نخواهد شد.