بهسازی و راه اندازی آبنماهای فضاهای سبز تبریز
بهسازی و راه اندازی آبنماهای فضاهای سبز تبریز

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز از بهسازی و راه اندازی آبنماها در فضاهای سبز سطح تبریز خبر داد. به گزارش قلم پرس، اکبر امجدی با اعلام این خبر گفت: آبنماها علاوه بر ایجاد چشم انداز زیبا در فضاهای عمومی سطح شهر، در تلطیف آب و هوا نیز موثر واقع می شوند.   وی […]



مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز از بهسازی و راه اندازی آبنماها در فضاهای سبز سطح تبریز خبر داد.

به گزارش قلم پرس، اکبر امجدی با اعلام این خبر گفت: آبنماها علاوه بر ایجاد چشم انداز زیبا در فضاهای عمومی سطح شهر، در تلطیف آب و هوا نیز موثر واقع می شوند.  
وی ادامه داد: بر این اساس، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز با برنامه ریزی مناسب و هماهنگ با مناطق دهگانه شهرداری، نسبت به رفع ایرادات و نواقص موجود در این آبنماها و بهسازی و راه اندازی آنها اقدام کرده است.  
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با بیان اینکه فرارسیدن بهار و متعادل شدن هوا موجب حضور شهروندان در پارکها و فضاهای سبز شده است، اظهار داشت: راه اندازی مجدد این آبنماها موجب حضور هرچه بیشتر شهروندان عزیز و بهره مندی آنها از محیط زیبا و هوای بهاری پارکها می شود.  
امجدی همچنین از سایر برنامه های سازمان متبوع خود مبنی بر پیگیری و بهسازی امکانات موجود در پارک های سطح شهر و  افزایش ارائه خدمات به همشهریان عزیز نیز خبر داد.