بهره برداری از پل عابر گذر آخر خیابان شهید رجائی (یوسف آباد) با هزینه ۲۷ میلیارد ریال
بهره برداری از پل عابر گذر آخر خیابان شهید رجائی (یوسف آباد) با هزینه ۲۷ میلیارد ریال

شهردار منطقه ۱ از بهره‌برداری پل عابر گذر آخر خیابان شهید رجائی (یوسف آباد) توسط این منطقه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش قلم پرس، اکبر پورخردمند اعلام کرد: شهردار منطقه ۱ در راستای اهداف خود مبنی بر ایجاد معابر ایمن و آرام و پیشگیری از مخاطرات در مسیرهای پرتردد اقدام […]



شهردار منطقه ۱ از بهره‌برداری پل عابر گذر آخر خیابان شهید رجائی (یوسف آباد) توسط این منطقه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش قلم پرس، اکبر پورخردمند اعلام کرد: شهردار منطقه ۱ در راستای اهداف خود مبنی بر ایجاد معابر ایمن و آرام و پیشگیری از مخاطرات در مسیرهای پرتردد اقدام به اجرای چند پروژه مهم در حوزه حمل و نقل و ترافیک کرده که یکی از آنها پروژه عابرگذر آخر خیابان شهید رجائی (یوسف آباد) است که در هفته جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
شهردار منطقه ۱ افزود: مشخصات این پروژه شامل طول عرشه ۳۰ متر، عرض پل ۲/۳۰ متر، تعداد دهانه یک دهانه، ارتفاع ۵/۵ متر، نوع سازه فولادی خرپائی، تعداد شمع ۱۰ عدد، وزن آهن آلات مصرفی ۲۰ تن، وزن میلگرد مصرفی ۱۷ تن، حجم سازه ای ۱۲۰ تن و حجم خاکبرداری ۴۵۰ متر مکعب است.
وی گفت: این پروژه با مبلغی بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال در کنار چند پروژه دیگر روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.