بعضی وقت‌ها داوری یک ترمز برای تیم محسوب می‌شود
بعضی وقت‌ها داوری یک ترمز برای تیم محسوب می‌شود
سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: شکست تیمش برابر استقلال تهران از ارزش‌های این تیم نکاسته است.

به گزارش قلم پرس، رضا مهاجری سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: فصل سختی را پشت سرگذاشتیم و در این فصل فراز و نشیب‌‌های زیادی داشتیم که انتظار آن را نداشتیم و تجربیات خوبی را در طول لیگ کسب کردیم.

وی گفت: بازیکنان تیمم خیلی خوب و با انگیزه تمرین کردند و من از عملکرد آنها رضایت دارم و باید عنوان کنم هفته گذشته برابر استقلال در حالی بازی را واگذار کردیم که مستحق شکست نبوده و این باخت از ارزش‌های بازیکنان تیم ماشین‌سازی کم نمی‌کند.

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز تصریح کرد: اهل توجیه و بهانه آوردن نیستم و اشتباهات و ضعف‌های خود را قبول دارم، اما بعضی وقت‌ها داوری یک ترمز برای تیم محسوب می‌شود و اشتباهات متوالی کمر تیم را می‌شکند، با این وجود من از داوری‌ها حمایت کردم و داوری‌های خوبی را داریم و باید عنوان کنم تنها بازی که داوری آن مشکلی نداشت بازی با نفت مسجد سلیمان بود که داور باسابقه‌ای این بازی را سوت زد.

وی در این مورد تصریح کرد: در بازی مقابل استقلال داور در ثانیه ۳۰ اشتباه فاحشی داشت، اما از صحنه گل تیم استقلال برابر تیم ماشین‌سازی به عنوان شاهکار یاد کرده بودم، در آن زمان احساسم این بود که گل آفساید بود اما با دیدن فیلم بازی دیدم که صحنه میلی‌متری بود.

مهاجری گفت: تاوان تغییر نسل داوران باید بدهیم اما نه اینکه از هر ۴ بازی ۳ بازی اشتباهات داوری صورت گیرد و در بازی مقابل نساجی و فولاد خوزستان پنالتی تیم ما گرفته نشد و در ابتدای بازی استقلال هم کاملا دیدید که چه اتفاقی افتاد.

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: در هفته‌های پایانی لیگ لازم است که کمیته داوران همانند لیگ دسته یک با وسواس و دقت زیاد چیدمان داوری‌ها را داشته باشد تا حقی از تیمی پایمال نشود.

وی در مورد ترکیب تیمش در بازی فردا گفتم: ترجیح می‌دهم تعدادی از جوانان تیم را در بازی فردا بازی دهم و آنها نیز تلاش کنند که از این فرصت نهایت استفاده را کرده و انگیزه مضاعفی داشته باشند و امیدوارم فردا نتیجه خوبی را کسب نمایم.

مهاجری در مورد امتیازات تیمش گفت: انتظارم ۴ الی ۵ امتیاز بیشتر بود و سعی می‌کنیم در هفته‌های باقیمانده این امتیازات را جبران کرده و از ابتدای فصل به دنبال این بودیم که یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر باشیم، اما از دست دادن چند بازیکن و کمبود بازیکن و همچنین فرصت کم برای هماهنگی بازیکنان جدید کارمان را سخت کرد.

وی در مورد بازی مقابل تیم سایپا گفت: دایی را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم وی به دنبال پیروزی در بازی فردا است، نظر من هم این است که بازی فردای ما سخت‌تر از بازی مقابل سپاهان، پرسپولیس و پدیده است سخت به دنبال این هستیم برابر سایپا به برتری دست یابیم و یک برد خوب را به مردم تبریز هدیه کنیم و برای کسب رتبه تک رقمی در بازی فردا حتما باید به پیروزی برسیم.

در هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر فوتبال کشور عصر فردا تیم ماشین‌سازی تبریز در ورزشگاه بنیان دیزل میزبان تیم سایپای البرز است.

بازی رفت ۲ تیم با تساوی بدون گل به اتمام رسیده بود.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس