بشار اسد: لزوم توسعه روند هماهنگی‌های مشترک بین سوریه و ایران
بشار اسد: لزوم توسعه روند هماهنگی‌های مشترک بین سوریه و ایران

سرتیپ “امیر حاتمی” وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه با بشار الاسد رئیس جمهور  سوریه دیدار کردند. به گزارش قلم پرس، خبرگزاری سوری سانا نوشت: در این دیدار، پیروزی های ارتش جمهوری عربی سوریه در جنگ علیه تروریسم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. وزیر دفاع ایران با اشاره به پایداری مردم […]

سرتیپ “امیر حاتمی” وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه با بشار الاسد رئیس جمهور  سوریه دیدار کردند.

به گزارش قلم پرس، خبرگزاری سوری سانا نوشت: در این دیدار، پیروزی های ارتش جمهوری عربی سوریه در جنگ علیه تروریسم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر دفاع ایران با اشاره به پایداری مردم و رهبری سوریه و پیروزی های آنها بر تروریسم، تاکید کرد که سوریه توانایی ادامه این راه برای رسیدن به پیروزی کامل و ریشه کن کردن نهایی تروریسم، را دارد.

وزیر حاتمی دوباره بر موضع ایران در حفظ تمامیت و استقلال سوریه به دور از هرگونه مداخله خارجی تاکید کرد.

رئیس جمهور دکتر بشار الاسد با اشاره به اهمیت این سفر تاکید کرد: این سفر عمق روابط میان سوریه و ایران را نشان می‌دهد.

بشار اسد بر اهمیت گسترش هماهنگی‌ها میان سوریه و ایران و لزوم توسعه روند هماهنگی‌های مشترک و تدوین طرح‌های همکاری که پایداری دو کشور را تحکیم بخشد در راستای مقابله با همه چالش ها، تاکید کرد.

رئیس جمهور سوریه تاکید کرد: روش ایالات متحده و دست نشانده‌هایش در منطقه، درست بودن سیاست‌های محور مبارزه با تروریسم را نشان می‌دهد.

سپهبد «علی عبدالله ایوب» معاون فرمانده کل ارتش ونیروهای مسلح وزیر دفاع کشور سوریه، سفیر سوریه در تهران و سفیر ایران در دمشق در این دیدار حضور داشتند.