برگزاری نخستین دوره ارس اکسپو به میزبانی تبریز / رونمایی از محصولات خودرویی در ارس
برگزاری نخستین دوره ارس اکسپو به میزبانی تبریز / رونمایی از محصولات خودرویی در ارس
مشاور و سرپرست حوزه مدیرعامل منطقه آزاد ارس گفت: نخستین دوره ارس اکسپو در نمایشگاه بین المللی تبریز و با حضور مهمانان و شرکت کنندگان داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

به گزارش قلم پرس، ابراهیم نصیری بعد از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه ارس اکسپو ۲۰۲۳ اظهار داشت: نخستین دوره ارس اکسپو در نمایشگاه بین‌المللی تبریز و با حضور مهمانان و شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی برگزار می‌شود و برشی از ظرفیت‌های منطقه آزاد ارس در حوزه‌های مختلف اقتصادی، تجاری، ترانزیتی، گردشگری و فرهنگی و دانش بنیان است و در کنار آن برگزاری رویدادهای تخصصی در قالب پنل‌های تخصصی و رونمایی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری ارس نیز برنامه‌ریزی شده است.

وی با تاکید بر برگزاری مستمر چنین رویدادهایی برای تبیین این خدمات افزود: این نمایشگاه در راستای توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و انعکاس اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه مرزی ارس برگزار خواهد شد، چرا که خدمات بسیاری از زمان ایجاد این سازمان در سطح منطقه انجام شده است.

مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس تصریح کرد: این نمایشگاه در ۶ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی با زون‌های مختلف و ۴۷ غرفه با موضوعات کشاورزی، صنعت، دانش بنیان، سازمان منطقه، فرهنگی، تجاری، گردشگری، مالی و بانکی ۲۵ تا ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار خواهد شد.

ابراهیمی یادآور شد: رونمایی از محصولات خودرویی در ارس، نمایش محصولات و طرح‌های شرکت‌های دانش بنیان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی متعدد و معرفی فرصت‌های اشتغال منطقه برای حل مشکل کمبود نیروی انسانی واحدهای فعال در منطقه به عنوان یک دغدغه جدی در ایجاد واحدهای جدید از جمله بخش‌های پیش‌بینی شده برای ارس اکسپو ۲۰۲۳ است.

انتهای پیام/