برنامه‌ریزی مناسب در مدیریت شهری با دانستن نظر شهروندان امکان‌پذیر است
برنامه‌ریزی مناسب در مدیریت شهری با دانستن نظر شهروندان امکان‌پذیر است

برنامه‌ریزی مناسب در مدیریت شهری با دانستن نظر شهروندان امکان‌پذیر است مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی جلب مشارکت مردم بویژه در مدیریت شهری را سبب موفقیت در امور خواند و گفت: با دانستن نظر شهروندان می توان به برنامه ریزی متناسب پرداخت. مرتضی موحدنیا در مراسم معارفه شهردار جدید میانه، افزود: مدیریت […]



برنامه‌ریزی مناسب در مدیریت شهری با دانستن نظر شهروندان امکان‌پذیر است

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی جلب مشارکت مردم بویژه در مدیریت شهری را سبب موفقیت در امور خواند و گفت: با دانستن نظر شهروندان می توان به برنامه ریزی متناسب پرداخت.

مرتضی موحدنیا در مراسم معارفه شهردار جدید میانه، افزود: مدیریت شهری در کشور ما به لحاظ قوانین مجزا و فرهنگ قدیمی و همچنین به لحاظ قدمت شهرداری‌ها و عملکرد آنها مورد توجه مردم است.

وی با بیان اینکه انتظارات مردم از شهرداری بیشتر از سایر ارگان‌هاست تصریح کرد: خدمات شهری و عملکرد شهرداری ها زودبازه بوده و همین که شهرداری اقدام به لکه‌گیری یا آسفالت خیابان و گلکاری فضای شهری اقدام می کند مردم مشاهده و قضاوت می کنند.

موحدنیا بر لزوم بهره مندی از سرمایه گذاری های بخش خصوصی در مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: اگر بودجه شهرداری تبریز از ۱۰ هزار میلیارد سال گذشته به ۲۰ هزار میلیارد در سال جاری افزایش یافته به خاطر توجه به بحث سرمایه گذاری های خصوصی و جلب آنها بوده است.

وی به سراغ مردم و سرمایه گذاران رفتن و تغییر نگرش در مدیریت و مسائل شهری را مهم‌ترین راه در جهت دستیابی به اهداف عمران و توسعه برشمرد و با تاکید بر پرهیز از اختلاف در بین اعضای شوراها، گفت: حزب گرایی و قومیت گرایی سمی مهلک برای شوراهاست.

فرماندار میانه نیز در این مراسم با اشاره به اینکه شهر میانه به عنوان مرکز شهرستان اهمیت و نقش زیادی در توسعه شهرستان دارد، بر تلاش جدی شهردار جدید برای توسعه و عمران شهر تاکید کرد.

مسعود سعادتی همچنین مدیریت ساخت و سازها، مسائل فرهنگی و اجتماعی شهر، زیباسازی شهر، تامین فضای مناسب شهری برای تفریح و اوقات فراغت با توجه به آسیب پذیری جدی در برخی حوزه ها تاکید کرد و گفت: بدون حضور شهرداری و کمک اعضای شورای شهر غلبه بر این چالش ها و مشکلات به آسانی امکان پذیر نیست.

وی از اعضای شورای شهر خواست تا همچنان که در موضوع انتخاب شهردار با حساسیت، اجماع نظر صد درصدی داشته اند، اجازه ندهند مسائل فردی و جزئی در مسائل کلان شهری تاثیر بگذارد.

سعادتی در پایان با قدردانی از زحمات میرزایی شهردار سابق شهر میانه و رجبی سرپرست شهرداری، برای عادل مرتضایی در سمت شهردار جدید میانه آرزوی توفیق کرد.