برق تبریز هم پای مدیریت شهری در تمام پروژه ها حضور دارد
برق تبریز هم پای مدیریت شهری در تمام پروژه ها حضور دارد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی در شهر تبریز کفت: برق تبریز به منظور تسریع در اجرای پروژه ها در تمام پروژه ها همراه با مدیریت شهری حاضر بوده است.
به گزارش قلم پرس، عباس حسامی در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه امروز شرکت توزیع برق تبریز افتخار دارد تا به ۱ میلیون و یکصد نفر مشترک خدمات ارائه دهد اظهار کرد: این شرکت دارای ۱۰ هزار کیلومتر شبکه هوایی و زمینی فشار ضعیف و فشار ۲۰ هزار کیلوولت و ۸ هزار دستگاه پست و حدود ۲۱۰ هزار چراغ روشنایی است و نگهداری این شبکه و توسعه شرکت برق تبریز با اعتبارات مشخصی انجام می شود.

وی افزود: با تلاش های مجموعه شهرداری تبریز فعالیت های عمرانی افزایش یافته و اقدامات چشمگیری انجام شده است، شرکت برق نیز همراه با مدیریت شهری در تمام پروژه ها حاضر بوده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اضافه کرد: برای نمونه، پروژه های رمپ خروجی حیدرآباد در اتوبان پاسداران، پل روگذر میدان معلم در خیابان حجتی، پل روگذر قراملک، پل هوایی میدان کارگر، فاز ۱ و ۲ مقبره الشعرا، کوی میر حمزه سیلاب قوشخانه، پل عابر پیاده خیابان یوسف آباد، خیابان علی بقال از جمله پروژه هایی است که تلاش کرده ایم پا به پای شهرداری تبریز شبکه های موجود را جابجا کنیم.
وی با بیان اینکه تا به امروز در قبال پروژه ها از شهرداری مبلغی درخواست نکرده ایم ادامه داد: پروژه هایی همچون رمپ خروجی حیدرآباد و اتوبان شهید کسایی مازاد بر هزینه های تکلیفی شرکت بود که طبق دستور و صلاحدید مقامات استانی انجام شد.
حسامی خاطرنشان کرد:  بیش از اعتبارات تخصی داده شده در سال جاری برای اجرای پروژه ها هزینه شده است و باید به ارگان هایی که در بحث اعتبارات نقش دارند پاسخ گو باشیم، با توجه به این موضوع از شورای شهر و شهرداری کلانشهر تبریز درخواست داریم تا توجه ویژه ای به شرکت توزیع برق تبریز داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه امیدواریم استانداری، سازمان برنامه و بودجه و شهرداری مساعدت های لازم را داشته باشد، ادامه داد: تمام تلاشمان بر این بوده تا اعتبارات ویژه ای از طریق دستگاه های مادرتخصصی تامین شود.

انتهای پیام/