برقراری مجدد پروازهای سهند ـ مهرآباد وبالعکس از ۲۷ دی
برقراری مجدد پروازهای سهند ـ مهرآباد وبالعکس از ۲۷ دی

رئیس فرودگاه سهند از برقراری مجدد پروازهای سهند ـ مهرآباد وبالعکس خبر داد. به گزارش قلم پرس محمدحاجی پور گفت: در پی درخواستهای مکرر مردم عزیز و رفاه حال شهروندان شهرستانهای مراغه، بناب، ملکان، میاندوآب و عجب شیر مبنی بر برقراری پرواز در مسیر سهند – مهرآباد و بالعکس و بدنبال رایزنی های مسئولین کشوری، […]

رئیس فرودگاه سهند از برقراری مجدد پروازهای سهند ـ مهرآباد وبالعکس خبر داد.

به گزارش قلم پرس محمدحاجی پور گفت: در پی درخواستهای مکرر مردم عزیز و رفاه حال شهروندان شهرستانهای مراغه، بناب، ملکان، میاندوآب و عجب شیر مبنی بر برقراری پرواز در مسیر سهند – مهرآباد و بالعکس و بدنبال رایزنی های مسئولین کشوری، استانی و فرودگاهی ، این پرواز توسط شرکت هواپیمایی تابان با هواپیمای RJ85 پس از سه سال وقفه مجدداً برقرار می گردد.

وی افزود: پرواز مهرآباد ـ سهند ـ مهرآباد از ۲۷ دی ماه سالجاری آغاز و در روز شنبه هر هفته ساعت ۷ صبح از فرودگاه مهرآباد به مقصد سهند انجام میشود و ساعت ۸ صبح در فرودگاه سهند بر زمین مینشیند و در ساعت ۹ صبح همین روز از فرودگاه سهند به مقصد مهرآباد باز میگردد. و همچنین در روز چهارشنبه هر هفته ساعت ۹ صبح از فرودگاه مهرآباد به مقصد سهند انجام میشود و ساعت ۱۰ صبح در فرودگاه سهند بر زمین مینشیند و در ساعت ۱۱ صبح همین روز از فرودگاه سهند به مقصد مهرآباد باز میگردد.

وی اظهار داشت: سفرهای هوایی به سهند در راستای رویداد تبریز ۲۰۱۸ (تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی) میتواند در توسعه صنعت توریسم این استان تاثیرگذار باشد و پایداری و ماندگاری آن، همکاری مسئولان منطقه و استقبال مردم را میطلبد.

لازم به ذکر است فروش بلیط این پروازها جهت رفاه حال مسافرین به صورت سیستمی و آنلاین می باشد.