بررسی عملکرد کمیته‌های ستاد مقابله با کرونا و مدیریت هوشمند کرونا در بستر سامانه ایران من
بررسی عملکرد کمیته‌های ستاد مقابله با کرونا و مدیریت هوشمند کرونا در بستر سامانه ایران من

جلسه بررسی عملکرد کمیته های ذیل ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کرونا و همچنین راهکار های لازم در خصوص ثبت نام اصناف در «سامانه ایران من» در راستای طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا، به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد. در این جلسه مسئولان سامانه «ایران من» و کمیته […]


جلسه بررسی عملکرد کمیته های ذیل ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کرونا و همچنین راهکار های لازم در خصوص ثبت نام اصناف در «سامانه ایران من» در راستای طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا، به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این جلسه مسئولان سامانه «ایران من» و کمیته های ستاد استانی گزارشی از عملکرد سامانه «ایران من» و کمیته های مذکور ارائه و از موانع عملکرد مطلوب سامانه به اشکالات زیرساختی، به‌روز نبودن اطلاعات ثبت شده در استان، عدم اقناع و اطلاع رسانی عمومی اشاره کردند.

تراب محمدی، معاون استاندار و جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کرونا با اشاره به گزارش ارائه شده، اقدامات انجام گرفته در زمینه سامانه ایران من را ضعیف و ناکافی دانست و پیگیری جدّی ثبت نام صنوف در این سامانه را خواستار شد.

وی افزود: در صورت اجرای مطلوب طرح مدیریت هوشمند کرونا، جامعه ضمن همزیستی با بیماری کرونا با کمترین آسیب به روند طبیعی خود ادامه خواهد داد.

محمدی همچنین مسئولیت کمیته ها و بالاخص کمیته اطلاع رسانی و جو روانی را در اقناع افکار عمومی مهم قلمداد کرد و فعال سازی کمیته های ستاد استانی بر اساس شرح وظایف محوله را خواستار شد.

وی با اشاره به لزوم رفع ابهامات موجود در ثبت نام صنوف در سامانه ایران من، تلاش جدی و نقش دستگاه های ذی ربط نظیر اتاق اصناف و شهرداری ها را در این امر مهم مورد تاکید قرار داد.

جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کرونا در انتها از اقدامات کمیته بسیج مردمی در تامین و توزیع کمک های مومنانه در بین خانواده های کم برخوردار و آسیب پذیر ناشی از بیماری کرونا تشکر کرد.