برد شیرین و توفانی تراکتور با ضربه حاج صفی
برد شیرین و توفانی تراکتور با ضربه حاج صفی
شاگردان مصطفی دنیزلی به شیرین‌ترین برد هفته دست یافتند تا پرسپولیس بعد از مدت‌ها در تبریز با ناکامی بازی را به پایان برساند.

به گزارش قلم پرس،  شاگردان دنیزلی با ضربه توفانی احسان حاج صفی توانستند برد شیرینی را در خانه و مقابل پرسپولیس رقم بزنند. تا پس از استقلال که هفته اول در مقابل ماشین سازی تبریز با شکست یک بر صفر تریز را ترک کرد امروز پرسپولیس نیز تن به شکست داده و دست خالی از تبریز به تهران برگردد.

مصطفی دنیزلی، سرمربی تراکتور بعد از تساوی بدون گل در هفته اول، اینبار هم با یک برد اقتصادی توانست یکی از شیرین‌ترین امتیازات فصل را به خود اختصاص دهد و هواداران تراکتور را به سرمستی برساند.

پرسپولیس کالدرون اما در یکی از بی برنامه‌ترین بازی‌های خود هیچ ترفندی برای رساندن توپ به باکس جریمه تراکتور نداشت و پاس‌های اشتباه و سردرگمی هافبک‌های این تیم باعث شد تا آنها تنها با سود بردن از ضربات ایستگاهی حریف را در چند مرحله به دردسر بیندازند.

 

استادیوم یادگار امام                    تماشاگر: حدود ۴۰ هزار نفر
داور:   بیژن حیدری            کمک داوران: رضا سخندان و علیرضا ایلدروم

تراکتور:

رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری، رضا اسدی، مسعود شجاعی، ویلیان میمبلا(۸۰ – ساسان انصاری)، اشکان دژاگه( ۷۱ – سوگیتا)، احسان حاج صفی(۹۰ – سعید مهری)، کوین فورچونه

سرمربی: مصطفی دنیزلی

 

پرسپولیس:

 

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری( ۶۷ – امیر روستایی)، محمدی نادری(۷۸ – جونیور براندائو)، احمد نوراللهی، امید عالیشاه(۴۶ – بشار رسن)، وحید امیری، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، علی علیپور

 

سرمربی: گابریل کالدرون