برخورد با مفسدان، اعتماد را به قوه قضائیه باز گرداند
برخورد با مفسدان، اعتماد را به قوه قضائیه باز گرداند
رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی گفت: عملکرد آقای رئیسی در برخورد قاطع با مفسدان و رانت‌خواران، امیدی خاص در جامعه ایجاد کرده و اعتماد از دست رفته به عدلیه را جلب کرده است.

به گزارش قلم پرس، محمد وحدتی‌هلان عصر امروز در شورای اداری آذربایجان‌شرقی که با حضور رئیس قوه قضائیه در تبریز برگزار شد، اظهار کرد: از زمانی که مسوولیت قوه قضائیه را متقبل شده‌اید، امیدی در روحیه ملت ایران دمیده شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان با تاکید بر اینکه رعایت عدالت است که ما را از دیگران جدا کرده است، گفت: ملت امیدوار شده‌اند که در جمهوری اسلامی نکاتی که مردم را اذیت می‌کرد و مورد تاکید رهبری بود، با حرکات تحولی قوه قضائیه می‌تواند به سرانجام برسد.

وی با اشاره به ورشکسته شدن برخی کارخانجات همچنین فرار برخی بانک‌های شخصی از مشکلات گفت: امیدواریم این مبارزه ادامه یابد.

وحدتی به برخی مشکلات از جمله دریافتی و بیمه کارکنان اشاره کرد و اظهار داشت: امید است به اهدافی که در قوه قضائیه تبیین شده است در سریع‌ترین زمان نائل شویم.

رئیس مجمع نمایندگان استان متذکر شد: استان آذربایجان‌شرقی به خاطر تلاش مسوولان امنیتی، نظامی و اداری یک استان امن می‌باشد.