برای اداره شهری به عظمت تبریز نیازمند جذب سرمایه گذار هستیم
برای اداره شهری به عظمت تبریز نیازمند جذب سرمایه گذار هستیم
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در دوره مدیریت جدید شهری، تحرک و پویایی خوبی دیده می‌شود، گفت: برای اداره شهری به عظمت تبریز نمی توان تنها به عوارض صدور پروانه و عوارض مشاغل چشم داشته باشیم. اگر بخواهیم اقدامات مهمی انجام دهیم نیازمند جذب سرمایه گذار هستیم. این اقدام به منزله تولید درآمد برای خود شهرداری و همچنین ایجاد اشتغال است.

به گزارش قلم پرس به نقل از شهریار نیوز، موسی خلیل الهی در جلسه مشترک با شهردار و مدیران مجموعه شهرداری تبریز اظهار کرد: شهرداری ظرفیت بزرگی است و از تولد تا مرگ به طور ناخواسته ارتباط ما با شهرداری آغاز شده است و بنابراین همه در هر جایگاهی با خدمات شهرداری در ارتباط هستند. این ارتباط از طرفی فرصت است و از سوی دیگر تهدید که اگر اشتباهی داشته باشیم در قضاوت عمومی دچار چالش هستیم.

وی با اشاره به موضوع حمل و نقل تصریح کرد: استان آذربایجان‌شرقی از حیث تصادفات فوتی و جرحی دارای رتبه نخست است که باید با شهرداری، پلیس، بیمه و دادگستری برای کاهش این مشکلات و آمار طی جلسه مشترک برنامه ریزی داشته باشیم.

خلیل اللهی افزود: موضوع سد معبر و گسترش وانت بارها برای همه ما دغدغه است. چرا که از نظر بصری وانت بارها به شهر ضربه می‌زنند و اکثر آنها فرد نیازمندی نیستند. در این زمینه باید جلسه‌ای با پلیس راهور و یگان امداد برگزار کنیم.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی با اشاره به لزوم جذب سرمایه گذار در تبریز گفت: برای اداره شهری به عظمت تبریز نمی توان تنها به عوارض صدور پروانه و عوارض مشاغل چشم داشته باشیم. اگر بخواهیم اقدامات مهمی انجام دهیم نیازمند جذب سرمایه گذار هستیم. این اقدام به منزله تولید درآمد برای خود شهرداری و همچنین ایجاد اشتغال است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز، خاطرنشان کرد: ساختمان‌های ناایمن که مخصوصا در حوزه شهرداری منطقه ۸ به وفور دیده می شود این آمادگی را داریم که بر مبنای اولویت نسخه بنویسیم که کدام یک از این ساختمان‌ها نیازمند بازسازی و کدام نیازمند جابجایی است.

خلیل اللهی خطاب به مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: من از طرف دادگستری استان و تبریز قول می‌دهم شما با همه قدرت و جدیت کار کنید و با ریسک پذیری کامل به وظایف خود عمل کرده و به مردم خدمت کنید.

انتهای پیام/