بحرین به رژیم صهیونیستی تسلیت گفت
بحرین به رژیم صهیونیستی تسلیت گفت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های صهیونیستی، امروز (جمعه)، گزارش دادند که منامه بابت کشته‌شدگان حادثه سقوط جایگاه در کرانه باختری به رژیم صهیونیستی تسلیت گفته است. منابع خبری، بامداد امروز، گزارش دادند که در پی سقوط یک سکو در جریان یک مراسم مذهبی یهودی در نزدیکی کوه جرمق در شمال غرب شهر الخلیل ۴۵ […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های صهیونیستی، امروز (جمعه)، گزارش دادند که منامه بابت کشته‌شدگان حادثه سقوط جایگاه در کرانه باختری به رژیم صهیونیستی تسلیت گفته است.

منابع خبری، بامداد امروز، گزارش دادند که در پی سقوط یک سکو در جریان یک مراسم مذهبی یهودی در نزدیکی کوه جرمق در شمال غرب شهر الخلیل ۴۵ نفر کشته شده و صدها تن زخمی شده‌اند.

به گزارش صفحه عربی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در شبکه توئیتر، «عبداللطیف بن راشد الزیانی»‌ وزیر امور خارجه بحرین برای «گابی اشکنازی» همتای صهیونیست بابت کشته‌شدگان این حادثه پیام تسلیتی ارسال کرده است.

وزیر امور خارجه بحرین در بخشی از پیام مذکور گفته است: «وقتی از فاجعه وحشتناکی که به کشته شدن ۴۴ نفر منجر شد، اطلاع پیدا کردم، به شدت اندوهگین شدم».

 

بر اساس گزارش منابع صهیونیستی، این اولین تجمع بزرگ صهیونیست‌ها پس از آغاز همه‌گیری کرونا در فلسطین اشغالی بوده است.

بحرین و رژیم صهیونیستی در تاریخ ۱۵ سپتامبر سال ۲۰۲۰ (۲۵ شهریور) با وساطت «دونالد ترامپ» رئیس‌ جمهور پیشین آمریکا به طور رسمی در کاخ سفید توافق عادی‌سازی روابط امضاء کردند.

انتهای پیام/م