با حضور ۷۰۰ طرح نوآورانه/ دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری رینوتکس افتتاح شد
با حضور ۷۰۰ طرح نوآورانه/ دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری رینوتکس افتتاح شد

[ad_1] نمایشگاه نوآوری و فناوری رینوتکس با رویکرد تجاری‌سازی و ایجاد تعامل بین عرضه‌کنندگان و متقاضیان فناوری و خدمات دانش‌بنیان با حضور ۷۰۰ طرح نوآورانه از ۱۵ استان با حضور وزیر کشور در تبریز افتتاح شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، عبدالرضا فلاح  مشاور فناوری و شرکت های دانش بنیان استاندار آذربایجان شرقی امشب در آیین […]

[ad_1]


نمایشگاه نوآوری و فناوری رینوتکس با رویکرد تجاری‌سازی و ایجاد تعامل بین عرضه‌کنندگان و متقاضیان فناوری و خدمات دانش‌بنیان با حضور ۷۰۰ طرح نوآورانه از ۱۵ استان با حضور وزیر کشور در تبریز افتتاح شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، عبدالرضا فلاح  مشاور فناوری و شرکت های دانش بنیان استاندار آذربایجان شرقی امشب در آیین افتتاح دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در نمایشگاه بین المللی تبریز اظهار داشت: در این دوره که با عنوان رینوتکس ۲۰۲۰ برگزار می شود، تلاش کردیم خود نوآوران و فناوران عوامل اجرایی باشند تا قدمی در رشد این حوزه در همه ابعاد برداشته باشیم.

وی با اشاره به ثبت یک هزار و ۷۱۰ طرح در این دوره و ثبت نهایی ۶۵ طرح در این نمایشگاه ادامه داد: برگزاری رینوتکس ۲۰۲۰ در پنج بخش اصلی و ۱۱ زون تخصصی برنامه ریزی و سعی شده خوشه‌بندی فناوران و زیست بوم اقتصادی استان متناسب با این رسته‌ها صورت گیرد تا طبق فرموده مقام معظم رهبری توسعه شرکت های بزرگ و مطرح از طریق مجموعه‌های دانش بنیان صورت گیرد.

جانشین استاندار در شورای سیاستگذاری رینوتکس ۲۰۲۲ از دسته بندی طرح های حاضر در این نمایشگاه در سه سطح گفت: برخی از این طرح ها در حد ایده بودند که بر این اساس ۷۴۸ طرح در بخش خلاقیت دانش آموزی قرار گرفتند و ۲۳۸ مورد در نمایشگاه حضور دارند.

فلاح تصریح کرد: به دنبال تبدیل این رویداد به دومین نمایشگاه ملی در حوزه فناوری هستیم که حضور ۱۸ استان در نمایشگاه امسال با همین هدف صورت گرفته و با دستور استاندار و ورود فرمانداران، طرح های شهرستانی هم با هدف عدالت نوآوری در این رویداد مورد توجه قرار گرفته تا فضا و بستر برای نوآوران و فناوران در تمام نقاط استان فراهم شود.

انتهای پیام/ ۶۰۰۳۶


[ad_2]