باشگاه ورزشی مس سونگون به نام ورزقان به کام دیگران
باشگاه ورزشی مس سونگون به نام ورزقان به کام دیگران

امام جمعه ورزقان با تاکید بر اینکه در تمام کارها، ورزقان باید در اولویت باشد،گفت: باشگاه مس سونگون ورزقان باید برای دیگر باشگاه های کشور الگو باشد. لذا انتظار داریم در تمام امور در مرحله اول ورزقان و ورزقانی ها و در مراحل بعدی استان و سایر استان ها قرار داشته باشند. به گزارش قلم […]



امام جمعه ورزقان با تاکید بر اینکه در تمام کارها، ورزقان باید در اولویت باشد،گفت: باشگاه مس سونگون ورزقان باید برای دیگر باشگاه های کشور الگو باشد. لذا انتظار داریم در تمام امور در مرحله اول ورزقان و ورزقانی ها و در مراحل بعدی استان و سایر استان ها قرار داشته باشند.

به گزارش قلم پرس،از ورزقان،  حجت الاسلام والمسلمین علیرضا فضلی امروز در دیدار نجف زاده مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان اظهار کرد:نیاز است مسائل مختلف شهرستان از نظر فرهنگی نیز توسعه یابد که این مهم باید با کمک باشگاه مس انجام گیرد. آنچنان که از نام باشگاه مشخص است” باشگاه فرهنگی ورزشی مس باید بخش فرهنگی را نیز همزمان با بخش ورزش توسعه دهد”.

امام جمعه ورزقان ادامه داد: مسائل فرهنگی منطقه نیاز به برنامه ریزی دقیق و کارشناسی شده دارد. فرهنگ به عنوان زیر ساخت همه مسائل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، و ورزشی می باشد و حداقل به اندازه یک رشته ورزشی باید سهم داشته باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان در ادامه با تاکید بر اینکه در تمام کارها، ورزقان باید در اولویت باشد افزود: باشگاه مس سونگون ورزقان باید برای دیگر باشگاه های کشور الگو باشد. لذا انتظار داریم در تمام امور در مرحله اول ورزقان و ورزقانی ها و در مراحل بعدی استان و سایر استان ها قرار داشته باشند.

امام جمعه ورزقان به برگزای نشست خبری مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان در تبریز اشاره کرد و متذکر شد: شایسته است این چنین نشست ها در ورزقان برگزار گردد ، خصوصا اولین نشست خبری که توسط آن محرومیت ها و کمبودهای ورزشی ورزقان رسانه شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورزقان در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان گفت: برای دسترسی آسان مردم شهرستان ورزقان به خدمات باشگاه، ضروریست دفتر مدیریت باشگاه در ورزقان مستقر شود تا مردم منطقه خیر و برکت باشگاه را از نزدیک لمس کنند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مدیرعامل و معاونان باشگاه باید در مراسمات شهرستان حضور داشته باشند گفت: در ترویج مباحث قرآنی و تامین نشاط جامعه خصوصا برای دانش آموزان بویژه در فصل تابستان باشگاه باید حمایت و مشارکت داشته باشد

انتهای پیام/