بازدید فرماندار آذرشهر از کارگاه فرآوری محصولات کشاورزی در روستای خراجو
بازدید فرماندار آذرشهر از کارگاه فرآوری محصولات کشاورزی در روستای خراجو

[ad_1] فرماندار آذرشهر از کارگاه فرآوری محصولات کشاورزی واقع در روستای خراجو از توابع بخش مرکزی بازدید کرد. محمودیان در این بازدید توسعه کارگاه های فرآوری و صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی را ضروری دانست و گفت: توسعه این واحدها ضمن ایجاد و ثتبیت اشتغال و در آمدزایی موجب مهاجرت معکوس روستائیان خواهد شد. ماهری، بخشدار […]

[ad_1]

فرماندار آذرشهر از کارگاه فرآوری محصولات کشاورزی واقع در روستای خراجو از توابع بخش مرکزی بازدید کرد.

محمودیان در این بازدید توسعه کارگاه های فرآوری و صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی را ضروری دانست و گفت: توسعه این واحدها ضمن ایجاد و ثتبیت اشتغال و در آمدزایی موجب مهاجرت معکوس روستائیان خواهد شد.

ماهری، بخشدار مرکزی آذرشهر از حمایت بخشداری و ۲۷ دهیاری بخش مرکزی برای جلب سرمایه گذار در راستای رونق تولید و توسعه اشتغال روستایی بالاخص کشاورزی و صنایع مرتبط خبر داد و گفت: فعالیت کارگاه فرآوری محصولات کشاورزی در خراجو موجب ایجاد اشتغال و درآمدزایی خانوارهای منطقه شده و می تواند الگوی خوبی برای سرمایه گذاری در سایر روستاها باشد.

صادقی مالک و مدیر کارگاه فرآوری محصولات کشاورزی، ضمن ارائه توضیحات لازم در خصوص مراحل ایجاد این کارگاه از حمایت های مستمر آقای ماهری بخشدار محترم مرکزی در راستای تسهیل و تسریع در احداث ساختمان و راه اندازی این کارگاه قدردانی کرد.

 

[ad_2]