بازدید شهردار منطقه ۱۰ تبریز از بازار دوه‌چی
بازدید شهردار منطقه ۱۰ تبریز از بازار دوه‌چی

[ad_1] شهردار منطقه ۱۰ تبریز به همراه معاونان و جمعی از هیات امنای بازار دوه چی از این بازار بازدید کرد. به گزارش قلم پرس، به منظور استماع، ساماندهی و حل مشکلات اصناف بازار دوه چی، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ تبریز با همراهی معاونان منطقه و جمعی از اصناف و کسبه، از بازار دوه […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۱۰ تبریز به همراه معاونان و جمعی از هیات امنای بازار دوه چی از این بازار بازدید کرد.

به گزارش قلم پرس، به منظور استماع، ساماندهی و حل مشکلات اصناف بازار دوه چی، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ تبریز با همراهی معاونان منطقه و جمعی از اصناف و کسبه، از بازار دوه چی بازدید کرده و دستورات لازم را در خصوص حل مشکلات ارائه کرد.
اصناف در این دیدار ضمن برشمردن مسائل و مشکلات، خواستار همکاری شهرداری در حل و ساماندهی مسائل مختلف از جمله توجه ویژه شهردار منطقه ۱۰ به حمام دوه چی، کاروانسرای همت علی، رسیدگی به وضعیت بهداشتی مسجد حاج علی آقا، مسائل و مشکلات پاساژ مولوی، بازار تازه تأسیس صاحب الامر، بازار در حال احداث میوه و تره بار و … شدند.
در این بازدید، زارعی نیز ضمن اعلام آمادگی شهرداری منطقه ۱۰ برای حل مشکلات بازار دوه چی، با همکاری، همفکری و مشارکت بازاریان اظهار امیدواری کرد: با تعامل مستمری که با بازاریان و همچنین بازارچه‌های همجوار خواهیم داشت، در آینده نزدیک در امور پاکسازی عمرانی بافت با ارزش آن البته با لحاظ کردن میراث فرهنگی فعالیت خواهیم کرد.
وی افزود: به منظور بررسی نیازها و درخواست‌های شهروندان، به صورت محله به محله با حضور مدیران و معاونان منطقه، طی روزهای آتی از اکثر معابر و محلات منطقه بازدید خواهیم کرد تا بتوانیم با حل مشکلات منطقه، رضایت‌مندی شهروندان را کسب کنیم.

[ad_2]