بازدید سرزده فرماندار جلفا از مرز زمینی جلفا
بازدید سرزده فرماندار جلفا از مرز زمینی جلفا

فرماندار جلفا به منظور بازدید و سرکشی از روند صادرات و واردات کالا، ترانزیت و تردد مسافر، از  کلیه بخش‌های اقتصادی مرز جلفا به صورت سرزده بازدید کرد. اسمعیل عطاپور پس از بازدید از بخش های مختلف از جمله گمرک، پایانه مرزی، گیت کنترل هنگ مرزی و امور ترانزیت با عوامل مرزبانی مستقر در مرز، […]


فرماندار جلفا به منظور بازدید و سرکشی از روند صادرات و واردات کالا، ترانزیت و تردد مسافر، از  کلیه بخش‌های اقتصادی مرز جلفا به صورت سرزده بازدید کرد.

اسمعیل عطاپور پس از بازدید از بخش های مختلف از جمله گمرک، پایانه مرزی، گیت کنترل هنگ مرزی و امور ترانزیت با عوامل مرزبانی مستقر در مرز، مسئولان گمرک و تعدادی از رانندگان گفتگو و در جریان دلایل ازدحام و ترافیک سنگین کامیون‌های ورودی و خروجی در مرز جلفا قرار گرفت.

فرماندار جلفا پس از شنیدن گزارش مرزبانی و معاون فنی گمرک جلفا، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های نهادهای مختلف در پایانه مرزی، بر ضرورت تسهیل در تردد کامیون ها و تلاش مضاعف عوامل گمرکی تاکید کرد.

در این بازدید که تا ساعات پایانی  شب گذشته به طول انجامید؛ فرماندار شهرستان با نماینده رانندگان کامیون ها گفتگو و قول های مساعد برای تسهیل در ورود و خروج کامیون ها را داد.

طی دو ماه اخیر تردد کامیون های ترانزیتی و حامل کالاهای صادراتی به کشورهای همسایه، از مرز جلفا افزایش قابل توجهی داشته است.