بازدید رئیس کل دادگستری استان ایلام از حوزه قضایی آبدانان
بازدید رئیس کل دادگستری استان ایلام از حوزه قضایی آبدانان

خبرگزاری میزان – علی دهقانی رئیس کل دادگستری ایلام و هیئت همراه ضمن بازدید از حوزه قضایی شهرستان آبدانان، با مردم و مراجعین به دادگستری این حوزه قضایی ملاقات و گفتگو کرد و پس از بررسی مشکلات و درخواست‌های آنان دستورات مقتضی را ابلاغ کرد. رئیس کل دادگستری استان ایلام در حاشیه این بازدید با […]

خبرگزاری میزان – علی دهقانی رئیس کل دادگستری ایلام و هیئت همراه ضمن بازدید از حوزه قضایی شهرستان آبدانان، با مردم و مراجعین به دادگستری این حوزه قضایی ملاقات و گفتگو کرد و پس از بررسی مشکلات و درخواست‌های آنان دستورات مقتضی را ابلاغ کرد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در حاشیه این بازدید با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات قضات و کارمندان حوزه قضایی آبدانان، خدمت رسانی به مردم در دستگاه قضایی بویژه خدمت در مناطق محروم را بزرگ و ارزشمند توصیف کرد و اذعان داشت: بازدید‌های مستمر مسئولین قضایی استان از حوزه‌های قضایی به منظور توجه ویژه به این حوزه ها، دیدار مستقیم و بدون واسطه با مردم، بررسی و احصاء کاستی‌ها و نیازمندی‌ها و برنامه ریزی برای رفع موانع خدمت رسانی به مردم عزیز این مناطق است.

وی با حضور در شعب دادگستری شهرستان آبدانان ضمن گفتگو با قضات و کارکنان این شعب، از نزدیک در جریان رسیدگی به پرونده‌های مطروحه قرار گرفت و مسائل و مشکلات موجود را بررسی کرد.

دهقانی با تأکید بر اینکه مسئولیت نظارت بر حُسن انجام امور در حوزه‌های قضایی بر عهده رؤسا و دادستان‌های هر حوزه قضایی است خواستار نظارت حداکثری مدیران این واحد‌ها در سراسر استان بر زیرمجموعه شد و تصریح کرد: با اعمال مدیریت صحیح و دقیق می‌توان ضمن برقراری نظم در ارائه خدمات، رضایت عمومی مراجعین را به بالاترین سطح ممکن افزایش داد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام تاکید کرد: یکی از برنامه‌های راهبردی دادگستری استان، اقدام در جهت کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها و رفع اطاله دادرسی است که در همین راستا با توجه به استفاده از فناوری‌های نوین مانند سامانه مدیریت پرونده‌ها و ابلاغ اوراق قضایی و برگزاری جلسات محاکم به صورت الکترونیک، میانگین وقت رسیدگی به پرونده‌ها کاهش یافته است.

گفتنی است رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان ایلام، معاونین قضایی و معاون مالی و پشتیبانی دادگستری ایلام دهقانی را در این بازدید همراهی و از بخش‌های مختلف حوزه قضایی شهرستان آبدانان بازرسی کردند.

انتهای پیام/