بازداشت قاتل در جاجرم
بازداشت قاتل در جاجرم

خبرگزاری میزان – روح الله فدوی بندقرایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جاجرم در خراسان شمالی در خصوص جزئیات وقوع قتل عمدی در شهرستان بیان داشت: بر اساس گزارش اولیه مراجع انتظامی در نتیجه بروز یک فقره درگیری خشونت آمیز فردی با استفاده از یک قبضه اسلحه گرم شکاری مبادرت به شلیک گلوله ساچمه زنی […]

خبرگزاری میزان – روح الله فدوی بندقرایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جاجرم در خراسان شمالی در خصوص جزئیات وقوع قتل عمدی در شهرستان بیان داشت: بر اساس گزارش اولیه مراجع انتظامی در نتیجه بروز یک فقره درگیری خشونت آمیز فردی با استفاده از یک قبضه اسلحه گرم شکاری مبادرت به شلیک گلوله ساچمه زنی به قفسه سینه، یکی از بستگان خود را به قتل رساند.

وی تصریح کرد:به محض وصول این خبر مراتب بررسی و بازپرس ویژه قتل بطور میدانی در محل ارتکاب جرم حضور یافت و دستور‌های اولیه در راستای شناسایی و احراز هویت متهم به قتل انجام داد که متعاقبا مشخص گردید که این قتل ریشه در اختلاف قبلی خانوادگی دارد و متهم نیز پس از انجام قتل به علت عدم تعادل روحی و وضعیت نامساعد جسمی و روانی به ویژه به علت سابقه بیماری قلبی به بیمارستان منتقل و بستری شده است.

دادستان عمومی و انقلاب جاجرم در خراسان شمالی همچنین از کشف اسلحه بکار گرفته شده در این جنایت که در منزل یکی از بستگان متهم مخفی شده بود- خبر داد.

فدوی خاطر نشان کرد:این پرونده به یکی از شعب بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب جاجرم ارجاع شده و سپس در محل بیمارستان از متهم بطور تخصصی بازجویی شده و او نیز پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تأمین کیفری همچنان تحت نظر قرار داشته و در بازداشت به سر می‌برد.

وی با استناد به اظهارات متهم طی بازجویی نخستین، انگیزه اولیه ارتکاب جنایت را اختلاف خانوادگی و عمدتا تظاهر مشاجره لفظی و شکل گیری عصبانیت آنی و در نتیجه عدم تسلط متهم بر رفتار مخاطره آمیز خود عنوان کرد.

فدوی اعلام کرد: تحقیقات تکمیلی تا کشف حقیقت و تشخیص تمامی زوایای احتمالی ماجرا و رفع ابهامات و بعلاوه وصول نظریه پزشکی قانونی و احراز علت تامه مرگ کماکان ادامه دارد و مراتب متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/