«بازار خودرو» شرق تبریز ۱۱ دی ماه افتتاح می‌شود
«بازار خودرو» شرق تبریز ۱۱ دی ماه افتتاح می‌شود
دیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از بهره برداری و افتتاح «بازار خودرو» طی روزهای آتی در شرق تبریز خبر داد.

به گزارش قلم پرس، ابراهیم محمدی در گفتگو با برنامه رادیویی «شهریمیز» اظهار داشت: بازار خودرو شرق تبریز با مشارکت بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و گنجایش همزمان ۵۰۰ خودرو در دو سالن سرپوشیده و دو سالن رو باز چهارشنبه ۱۱ دی ماه  افتتاح می شود.

محمدی افزود: این بازار خودرو که در کیلومتر ۹ پلیس راه تبریز – بستان آباد واقع شده، همه روزه جهت خدمات رسانی به شهروندان دایر خواهد کرد.

او تصریح کرد: با توجه به توسعه شهری و افزایش جمعیت و با توجه به اینکه در مبادی ورودی شرق تبریز هیچ گونه بازار خودرو وجود نداشت مصمم شدیم با مشارکت بخش خصوصی این اقدام انجام یابد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز، کاهش سفرهای درون شهری، جلوگیری از اتلاف زمان، صرفه جویی در هزینه ها با حذف واسطه گری و… از عمده دلایل راه اندازی این مرکز عنوان کرد.

او با اشاره به اینکه این بازار در تمام طول هفته دایر خواهد بود، گفت: خدماتی همچون ثبت قولنامه، واحد کارشناس فنی خودرو، تشخیص اصالت خودرو، تشخیص هویت خودرو، تست رنگ که توسط کارشناسان خبره، تعمیر و کارواش در این بازار خودرو به شهروندان عزیز ارائه می شود.

محمدی یادآور شد: همچنین خدمات رفاهی همچون رستوران و استراحتگاه نیز برای مراجعه کنندگان از شهرهای همجوار تدارک دیده شده است.