ایجاد مصالحه در ۲۳ پرونده قتل عمد با تلاش شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان
ایجاد مصالحه در ۲۳ پرونده قتل عمد با تلاش شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان

علی صالحی در گفتگو با میزان اظهارداشت: در سال ۱۳۹۹ با همت و تلاش مسئولین، کارکنان و اعضای شورا‌های حل اختلاف استان، ۲۳ فقره پرونده با موضوع قتل عمد به مصالحه انجامیده است. رئیس کل دادگستری استان هرمزگان عنوان کرد: این مهم با تلاش مستمر مسئولین قضایی، مددکاران و اعضای شورای حل اختلاف و در […]

علی صالحی در گفتگو با میزان اظهارداشت: در سال ۱۳۹۹ با همت و تلاش مسئولین، کارکنان و اعضای شورا‌های حل اختلاف استان، ۲۳ فقره پرونده با موضوع قتل عمد به مصالحه انجامیده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان عنوان کرد: این مهم با تلاش مستمر مسئولین قضایی، مددکاران و اعضای شورای حل اختلاف و در پی برگزاری جلسات متعدد صلح و سازش محقق شده است.

وی همچنین، گذشت اولیای دم در این پرونده‌ها را اقدامی درخور تحسین و موجب خشنودی خداوند متعال برشمرد و از آن‌ها قدردانی کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با اشاره به تأکیدات و نگاه ویژه ریاست محترم قوه قضاییه در خصوص لزوم بسط و گسترش فرهنگ صلح و سازش در جامعه، از عموم مردم خواست تا در سال جاری نیز با دستگاه قضایی در مسیر ترویج و توسعه فرهنگ صلح و سازش، تعامل و همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/