ایجاد غرف توزیع کالاهای اساسی در سبزه میدان
ایجاد غرف توزیع کالاهای اساسی در سبزه میدان

[ad_1] سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از ایجاد غرف توزیع کالاهای اساسی در سبزه میدان خبر داد. به گزارش قلم پرس، کمیته راهبری سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز با حضور سرپرست و جمعی از مدیران سازمان با هدف توسعه خدمت و تصویب تصمیمات مرتبط با اهداف سازمان در […]

[ad_1]

سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از ایجاد غرف توزیع کالاهای اساسی در سبزه میدان خبر داد.

به گزارش قلم پرس، کمیته راهبری سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز با حضور سرپرست و جمعی از مدیران سازمان با هدف توسعه خدمت و تصویب تصمیمات مرتبط با اهداف سازمان در محل سبزه میدان برگزار شد.
در این جلسه سعید مطلّبی سرپرست سازمان گفت: همه تصمیمات و مصوبات این جلسات باید در کمترین زمان ممکن و با طی مراحل قانونی و اخذ دستورات لازم اجرا شوند.
وی هدف از تشکیل این جلسات را توسعه خدمت و سیاست گذاری در راستای رسیدن هرچه سریعتر و مطلوب تر به اهداف سازمانی عنوان کرد و افزود: پیش‌نیاز اجرای موفقیت آمیز فعالیتها و اقدامات، تشکیل یک کمیته راهبری و  موثر بوده و رسالت کمیته راهبری و تشکیل این جلسات، استفاده از ظرفیت‌های موجود در تسریع و نظارت بر فرآیند اجرای پروژه‌ها و اقدامات سازمان است.
مطلبی ادامه داد: همه عوامل ستادی و اجرائی سازمان باید با تمام توان و اقدامات هماهنگ، منسجم و اجرایی مؤثر در تحقق صددرصد برنامه‌های سازمان کوشا باشند.
سرپرست سازمان میادین در این جلسه نسبت به تعیین محل مناسب در سبزه میدان برای توزیع کالاهای اساسی به شهروندان و تسریع در روند اجرای احداث بازارچه محلی در شهرک اندیشه دستورات لازم را صادر کرد.
در این جلسه، رفع سد معبر و ساماندهی ترافیک خودروئی سبزه میدان، پیگیری مطالبات سازمان، تسریع در روند احداث انبار مرکزی سازمان، بازدید مستمر و منظم دبیرخانه بند ۲۰ از میادین تحت نظارت و ایجاد محل مناسب در سبزه میدان برای توزیع کالاهای اساسی از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه در خصوص آن تصمیم‌گیری و دستورات لازم صادر شد.

[ad_2]