اولین انتخابات نماینده مدیران مسوول در هیات نظارت بر مطبوعات به صورت الکترونیکی برگزار شد / با حضور وزیر ارشاد
اولین انتخابات نماینده مدیران مسوول در هیات نظارت بر مطبوعات به صورت الکترونیکی برگزار شد / با حضور وزیر ارشاد

اولین انتخابات نماینده مدیران مسوول در هیات نظارت بر مطبوعات به صورت الکترونیکی صبح امروز با حضور «علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به کار کرد. به گزارش قلم پرس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ […]

اولین انتخابات نماینده مدیران مسوول در هیات نظارت بر مطبوعات به صورت الکترونیکی صبح امروز با حضور «علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به کار کرد.

به گزارش قلم پرس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جنتی درباره برگزاری اولین انتخابات نماینده مدیران مسوول در هیات نظارت بر مطبوعات به صورت الکترونیکی گفت: روند برگزاری این انتنخابات اطمینان‌بخش است و پیش از این نیز در مطبوعات درباره آن صحبت کرده بودیم و خوشبختانه امروز با همکاری بخش «آی.تی» این امر محقق شد.

وی افزود: امروز با وجود اینکه تنها یک ساعت از آغاز انتخابات گذشته است استقبال خوبی از سوی مدیران مسوول مطبوعات در تهران و سایر استان‌ها صورت گرفته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: امیدواریم این روند تا پایان رأی گیری ادامه داشته باشد و با شرکت بیش از ۵۰ درصد از واجدین شرایط، امروز انتخابات به سرانجام برسد و مجبور به برگزاری انتخابات مجدد نشویم.