انجام فعالیت‌های فرهنگی در همه کاربری‌های بلامانع است
انجام فعالیت‌های فرهنگی در همه کاربری‌های بلامانع است

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز گفت: شهروندان تبریزی می‌توانند در همه کاربری‌ها اعم از مسکونی فعالیت فرهنگی انجام دهند و تا زمانی که کار فرهنگی انجام می‌دهند، تخلف محسوب نمی‌شود. به گزارش قلم پرس، فرج قلی‌زاده  در مراسم عصر نشستی به یاد پروین اعتصامی بابیان اینکه اهالی فرهنگ و هنر بدون اینکه […]

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز گفت: شهروندان تبریزی می‌توانند در همه کاربری‌ها اعم از مسکونی فعالیت فرهنگی انجام دهند و تا زمانی که کار فرهنگی انجام می‌دهند، تخلف محسوب نمی‌شود.

به گزارش قلم پرس، فرج قلی‌زاده  در مراسم عصر نشستی به یاد پروین اعتصامی بابیان اینکه اهالی فرهنگ و هنر بدون اینکه انتظاری از مسوولان داشته باشند باید خودشان کار کنند، اظهار داشت: با توجه به مشکل موجود برای اهالی فرهنگ در خصوص مکان فعالیت‌های فرهنگی، این پیشنهاد در شورای شهر مورد قبول واقع شد که شهروندان تبریزی می‌توانند در همه کاربری‌ها اعم از مسکونی فعالیت فرهنگی انجام دهند و تا زمانی که کار فرهنگی انجام می‌دهند، تخلف محسوب نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با انجام این موضوع بخشی از مشکلات اهالی فرهنگ رفع شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: البته پیشنهادی نیز در بحث بودجه سال آینده تحت عنوان فرهنگسراهای مشارکتی ارائه‌شده تا به شهروندان اجازه دهد در چنین مکان‌هایی فعالیت‌های فرهنگی انجام دهدن.

وی اضافه کرد: در صورت تحقق این پیشنهاد زمینه‌ای برای اهالی فرهنگ آماده‌تر خواهد بود تا چراغ‌های فرهنگ و هنر را روشن کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز خاطرنشان کرد: امیدواریم باهمت اهالی فرهنگ و هنر بتوانیم در چند سال آینده شهر تبریز را به‌عنوان پایتخت کتاب معرفی کنیم.