انجام خط‌کشی محوری در سطح حوزه شهرداری منطقه ۲ تبریز
انجام خط‌کشی محوری در سطح حوزه شهرداری منطقه ۲ تبریز

به گزارش قلم پرس، از سوی اداره حمل و نقل و ترافیک معاونت فنی و عمرانی منطقه، به منظور جلوگیری از حوادث رانندگی و افزایش ضریب ایمنی و تردد آسان شهروندان از معابر، از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۱ کیلومتر خط‌کشی محوری با استفاده از رنگ سرد ترافیکی در سطح حوزه این منطقه به انجام رسیده […]

به گزارش قلم پرس، از سوی اداره حمل و نقل و ترافیک معاونت فنی و عمرانی منطقه، به منظور جلوگیری از حوادث رانندگی و افزایش ضریب ایمنی و تردد آسان شهروندان از معابر، از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۱ کیلومتر خط‌کشی محوری با استفاده از رنگ سرد ترافیکی در سطح حوزه این منطقه به انجام رسیده است.
در همین راستا با مدنظر قرار دادن عبور و مرور بدون حادثه شهروندان از معابر و با هدف جلوگیری از ترافیک در راستای روان‌سازی عبور و مرور شهری، خط‌کشی ممتد و منقطع در چندین مسیر این منطقه از جمله در باند تندرو و کندرو جاده ۳ کیلومتری ائل گلی از ابتدای این جاده تا اتوبان شهید کسائی به انجام رسیده است.
همچنین در فعالیتی مشابه در بلوار دکتر حسابی مابین ابتدای شهرک زعفرانیه (از سوی راهنمائی) تا اتوبان شهید کسائی هم عملیات خط‌کشی ترافیکی، اجرائی شده است.
توسط اداره حمل و نقل و ترافیک منطقه در همین مدت دروازه تهران هم بعنوان سومین مسیر اصلی و پرتردد و از ورودی‌های مهم شهر تبریز در حد فاصل میدان استاد شهریار تا میدان جانبازان، خط‌کشی محوری شده است.
در امتداد این فعالیت، خط‌کشی محوری در پل مهندس اشرف نیا و پارک آموزش ترافیک کوی باغچه بان و پارک کودک کوی دادگستری هم عملیاتی شده است.