انتقاد شهردار تبریز از نبود بازیکن تبریزی در ترکیب تیم ملی
انتقاد شهردار تبریز از نبود بازیکن تبریزی در ترکیب تیم ملی

 شهردار تبریز گفت: نبود بازیکنی از تیم های فوتبال این کلانشهر در تیم ملی مایه سرافکندگی است. به گزارش قلم پرس به نقل از ایرنا، ایرج شهین باهر در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی شهدای حکم آباد (میدان قره بیگ) افزود: زمانی شاکله و بدنه اصلی تیم ملی کشورمان را بازیکنان خطه آذربایجان و تبریز […]

 شهردار تبریز گفت: نبود بازیکنی از تیم های فوتبال این کلانشهر در تیم ملی مایه سرافکندگی است.

به گزارش قلم پرس به نقل از ایرنا، ایرج شهین باهر در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی شهدای حکم آباد (میدان قره بیگ) افزود: زمانی شاکله و بدنه اصلی تیم ملی کشورمان را بازیکنان خطه آذربایجان و تبریز تشکیل می دادند ولی اکنون با آن سابقه درخشان و طولانی فوتبال در این منطقه، حتی یک فوتبالیست از تبریز در ترکیب تیم ملی وجود ندارد.
وی، توسعه کاربری های ورزشی و فضای سبز را از ضروری ترین نیازهای هر شهری اعلام و اظهار داشت: اکنون بسیار خوشحالیم که شاهد افتتاح پارک محله ای و زمین چمن فوتبال در محلات کم برخوردار و پر تراکم شهر هستیم.
شهردار تبریز کاربری های ورزشی و فضای سبز را ۲ نیاز اساسی شهر دانست و یادآوری کرد: از آنجایی که این کاربری ها درآمدزایی مورد انتظار شهرداران را ندارند در گذشته ها نسبت به توسعه آن ها کم توجهی شده است.
شهین باهر با اشاره به پیگیری های اعضای شورای اسلامی تبریز در خصوص توسعه فضای سبز، مسایل زیست محیطی و توسعه فضاهای ورزشی ادامه داد: شهرداری تبریز به دنبال توسعه زیرساخت های ورزشی برای پرورش استعدادهای ناب جوانان این شهر است.
وی گفت: اگر در جامعه و شهر، شادی، نشاط و سلامت وجود نداشته باشد هر اندازه تلاش کنیم کارهای ما آنچنان که باید نتیجه بخش نخواهد شد.
شهردار تبریز اظهار داشت: ورزش قهرمانی برای جوانان الگو سازی می کند و انگیزه آنان را بالا می برد اما در اینکه بازیکنان خارجی را با مبالغ بالا به شهر بیاوریم خیری دیده نمی شود.
شهین باهر افزود: وظیفه شهرداری این است که از فرزندان و استعدادهای این شهر حمایت و زمینه را برای تعالی و رشد این استعدادها مهیا کند.
در این آیین به مناسبت قرارگرفتن در آستانه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر از زمین چمن مصنوعی فوتبال شهدای حکم آباد (قره بیگ میدانی) بهره برداری شد.
این میدان در محدوده شهرداری منطقه ۶ تبریز قرار دارد که به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز به زمین چمن مصنوعی با استاندارد فیفا تبدیل شده است.