امینی: به دنبال طلا در مسابقات کشورهای همبستگی اسلامی هستیم/سطح فنی مسابقات تبریز در حد انتخابی تیم ملی بود
امینی: به دنبال طلا در مسابقات کشورهای همبستگی اسلامی هستیم/سطح فنی مسابقات تبریز در حد انتخابی تیم ملی بود
سپیده امینی، قهرمان ملی‌پوش کشور ابراز امیدواری کرد که در مسابقات کشورهای همبستگی اسلامی در ترکیه به مدال طلا دست یابد.

به گزارش ‌قلم پرس، سپیده امینی پس از قهرمانی در المپیاد دانشجویی ‌تبریز اظهار داشت: مسابقه کاراته دانشجویان سطح بالایی داشت و دقیقا در سطح مسابقات ملی، کشوری که برگزار شد و  حریف‌هایی که آمده بودند به خصوص از دانشگاه تهران‌، اصفهان و مازندران خیلی حریف‌های پر قدرتی بودند. ولی من توانستم با برتری برابر حریفان  مقام اول را کسب کنم.

وی درباره تفاوت مسابقات المپیاد با سایر‌ مسابقات و سطح انگیزشی کاراته کارا بعد از دوره کرونا افزود: تمامی ورزشکاران با انگیزه بالایی آمده بودند و به واقع می‌توان گفت، مسابقات پرقدرت‌تر از مسابقات ملی بودند و دقیقا همان حریف‌هایی که در مسابقات ملی هستند در المپیاد پانزدهم حاضر بودند. حریف‌های من همه مدال‌های آسیایی، جهانی و بین‌المللی داشتند.

امینی درباره کیفیت میزبانی تبریز بیان داشت: میزبانی تبریز خیلی خوب بود‌. سطح مسابقاتشان خیلی بالا بود و میزبانی‌ هم عالی بود. واقعا از میزبانی دانشگاه تبریز خیلی راضی بودم.

دارنده مدال طلای المپیاد پانزدهم درباره تداوم قهرمانی‌ها و برنامه‌های پیش‌رو گفت: فردا به همراه  ملیکا عزتی، زینب‌سادات حسینی به مسابقات اسلامی ترکیه اعزام می‌شویم که روزهای ۲۶ و ۲۷ مردادماه مسابقات ما در شهر قونیه ترکیه انجام می‌شود و امیدوارم که بتوانیم  این بار به شکل گروهی مدال خوشرنگ طلا را از این آوردگاه به ارمغان بیاوریم.

امینی درباره تداخل بین درس و ورزش برای یک ورزشکار قهرمان اعلام داشت: طبیعتا این هماهنگی برای ورزشکاران ملی‌پوش کمی سخت‌تر است اما با علاقه و انگیزه می‌شود هردو بخش را به یک حد مطلوب پیش برد.

انتهای پیام