امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد و تراکتورسازی ایران
امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد و تراکتورسازی ایران

دانشگاه آزاد و تراکتورسازی از توانمندی‌های و قابلیت‌های هم بهره‌مند می‌شوند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، تفاهمنامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به امضای محمدمهدی طهرانچی و مصطفی وحیدزاده رسید. هدف از انعقاد این تفاهم نامه استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری برای استمرار […]



دانشگاه آزاد و تراکتورسازی از توانمندی‌های و قابلیت‌های هم بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، تفاهمنامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به امضای محمدمهدی طهرانچی و مصطفی وحیدزاده رسید.

هدف از انعقاد این تفاهم نامه استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری برای استمرار ارتباط سازمان یافته بین دانشگاه و تراکتورسازی به منظور برطرف کردن نیازهای متقابل و هم افزایی بیشتر است.

براساس این تفاهم نامه؛ دانشگاه آزاد اسلامی و مجموعه صنعتی تراکتورسازی ایران در بهره‌مندی از ظرفیت‌های طرفین،  ارائه خدمات مشاوره‌ای و انجام مطالعات پژوهشی و اجرایی در خصوص پروژه‌های در حال احداث و آتی،  انجام پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی در جهت صنعتی سازی آن و بکارگیری اساتید و دانشجویان نخبه بعد از پایش در کمیته راهبردی مشترک،  انجام امور مربوط به مجوزهای بین‌المللی برای دستاوردهای علمی و عملی مشترک، برگزاری سمینار، کارگاه و همایش‌های علمی مشترک و بازدیدهای علمی و کارآموزی دانشجویان و… همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام/۶۰۰۱۴