امام جمعه موقت تبریز: ظرفیت مردم را نادیده نگیریم
امام جمعه موقت تبریز: ظرفیت مردم را نادیده نگیریم

امام جمعه موقت تبریز به کودتای ننگین ۲۸ مرداد ۳۲ و نادیده گرفتن ظرفیت مردم در این روز اشاره کرد و گفت: این روز یکی دیگر از جنایت‌های آمریکا و استکبار علیه مردم ایران بود و عبرت‌های ۲۸ مرداد نباید فراموش شود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن‌تن امروز در خطبه‌های […]



امام جمعه موقت تبریز به کودتای ننگین ۲۸ مرداد ۳۲ و نادیده گرفتن ظرفیت مردم در این روز اشاره کرد و گفت: این روز یکی دیگر از جنایت‌های آمریکا و استکبار علیه مردم ایران بود و عبرت‌های ۲۸ مرداد نباید فراموش شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن‌تن امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با محکوم کردن حادثه تروریستی در شیراز اظهار کرد: حمله تروریستی کور به سومین حرم مطهر اهل بیت حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از خادمان و زائران این حرم مطهر شد، بار دیگر قلوب ملت ایران را اندوهگین و داغدار کرد.

وی با بیان اینکه دشمن امنیت ملی را هدف گرفته است، گفت: مواظب باشیم دشمن بدنبال راه‌انداختن اختلافات مذهبی و ناامن کردن کشور به شیوه‌های مختلف است و دشمن درصدد است بین مردم و مهاجران اختلاف ایجاد کند.

حماسه شام، حماسه پیروزی و جنگ روایت‌هاست

روشن‌تن به  روز اول ماه صفر ورود کاروان اسرا به شهر شام و خطبه حضرت زینب(س) اشاره کرد و افزود: امروز هم ندای حضرت زینب کبری(س) بعد از گذشت سالیان سال بین اقشار مختلف و آزادگان عالم همچنان به گوش می‌رسد و به یزیدمسلکان و استکبار اعلام می‌کنیم استکبار هر چه در توان دارید و می‌توانید انجام دهید به خدا قسم نام امام و انقلاب اسلامی هیچ وقت از حافظه تاریخ محو نخواهد شد.

وی تصریح کرد: حماسه شام، حماسه پیروزی و جنگ روایت‌هاست و حماسه پیروزی حق بر باطل است و حماسه امید و رمز شکست ناپذیری جبهه اهل بیت و مکتب سیدالشهداست.

ظرفیت مردم را نادیده نگیریم

امام جمعه موقت تبریز به کودتای ننگین ۲۸ مرداد ۳۲  و نادیده گرفتن ظرفیت مردم در این روز اشاره کرد و گفت: این روز یکی دیگر از جنایت‌های آمریکا و استکبار علیه مردم ایران بود و عبرت‌های ۲۸ مرداد نباید فراموش شود و مواظب فاصله گرفتن دولتمردان از روحانیت باشیم چون تاریخ احتمال تکرارها را دارد.

وی با بیان اینکه مواظب نفوذ سلطه آمریکا باشیم، تصریح کرد: دشمنان قسم خورده این ملت در هر لحطه در آرزوی بازگشت به این دیار کهن و میهن اسلامی هستند

روشن‌تن نسبت به توطئه‌های آمریکا و انگلیس علیه ملت ایران هشدار داد و گفت: مسؤولان همواره باید مراقب توطئه‌ها و دسیسه‌های شیطانی آمریکا و انگلیس باشند زیرا همواره این کشورها در حال توطئه علیه ملت ایران بوده و هستند.

امام جمعه موقت تبریز 

پایان پیام/