امامعلی پور: المپیاد سبز در سبزترین دانشگاه/ برگزاری المپیاد دانشجویان ورزشی در تبریز بهترین اتفاق دانشگاهی سال کشور است
امامعلی پور: المپیاد سبز در سبزترین دانشگاه/ برگزاری المپیاد دانشجویان ورزشی در تبریز بهترین اتفاق دانشگاهی سال کشور است

سرپرست کل المپیاد دانشجویی فرهنگی ورزشی کشور گفت: با شعار رقابت، رفاقت و سلامتی میزبان پانزدهمین دوره المپیاد دانشجویی فرهنگی ورزشی در دانشگاه تبریز میزبان هستیم. حسین امامعلی‌پور در گفت وگو با خبرنگاراناظهار  داشت: دانشگاه تبریز در سال ۱۳۷۶ میزبان مسابقات ورزشی دانشجویان در رده پسران بوده و بعد از ۲۵ سال برای دومین بار […]



سرپرست کل المپیاد دانشجویی فرهنگی ورزشی کشور گفت: با شعار رقابت، رفاقت و سلامتی میزبان پانزدهمین دوره المپیاد دانشجویی فرهنگی ورزشی در دانشگاه تبریز میزبان هستیم.

حسین امامعلی‌پور در گفت وگو با خبرنگاراناظهار  داشت: دانشگاه تبریز در سال ۱۳۷۶ میزبان مسابقات ورزشی دانشجویان در رده پسران بوده و بعد از ۲۵ سال برای دومین بار دانشگاه تبریز این بار در هر دو رده پسران و دختران میزبان است.

وی گفت: این مسابقات در رده دختران در ۱۰ رشته از تاریخ ۱۹ تیر و در رده پسران در ۱۲ رشته از تاریخ ۲۹ تیر آغاز می‌شود و خوشحالیم که میزبان این المپیاد در شهر تبریز هستیم و باید بگویم المپیاد دانشجویان تبریز بعد از ۴ سال برگزار می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز تصریح کرد: المپیاد دانشجویی هر دو سال برگزار می‌شود، اما در سال ۱۳۹۹ به دلیل شیروع کرونا، مسابقات برگزار نشد و برگزاری این مسابقات برای ما مهم است چون ۲ و نیم سال دانشگاه‌ها تعطیل بودند و بعضی‌ها دوستان معتقد بودند که بعد از این مدت دانشجویان شرایط حضور در مسابقات را ندارند، اما در نهایت تصمیم به برگزاری المپیاد حضور شده و بهترین اتفاق دانشگاهی کشور بعد از کرونا برگزاری المپیاد دانشجویان فرهنگی و ورزشی کشور است.

وی افزود: اتفاق خجسته این مسابقات برگزاری المپیاد در دهه ولایت و امامت است و افتتاح بخش دختران در روزعید قربان است و عید غدیر خم هم در ایام المپیاد خواهد بود.

سرپرست کل المپیاد دانشجویان فرهنگی ورزشی تبریز افزود: در کنار مسابقات ورزشی، ما استارت‌آپ ورزشی را نیز خواهیم داشت و این موضوع نیز با شعار سال تطابق دارد. ادعای ما بر این است که این المپیاد، المپیاد سبز است، چون ما هیچ کاغذی استفاده نمی‌کنیم و برای این المپیاد، یک نرم‌افزار خاصی و همچنین سایت اختصاصی را طراحی کردیم که اتفاق بسیار مثبت در رویداد ورزشی دانشگاه‌های کشور است.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷