الهامی: مقابل تراکتور به چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم
الهامی: مقابل تراکتور به چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: مقابل تراکتور به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم.  به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ساکت الهامی پس از شکست یک بر صفر مس رفسنجان مقابل تراکتور در هفته چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: من هم بابت حضور نداشتن در نشست خبری روز گذشته عذرخواهی می‌کنم. واقعا خیلی دوست داشتیم در این […]



سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: مقابل تراکتور به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ساکت الهامی پس از شکست یک بر صفر مس رفسنجان مقابل تراکتور در هفته چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: من هم بابت حضور نداشتن در نشست خبری روز گذشته عذرخواهی می‌کنم. واقعا خیلی دوست داشتیم در این نشست شرکت کنیم و حتی به کریم جمالی(مدیر رسانه‌ای تراکتور) صحبت کردیم تا هر جور شده بتوانیم در نشست خبری قبل از بازی شرکت کنیم اما پرواز مس رفسنجان به تاخیر افتاد و حدود ۱۲:۲۰ دقیقه شب رسیدیم. قبل از هر چیز به تیم خوب تراکتور بابت این برده تبریک گفته و به بچه‌ها و مربیان‌شان خسته نباشید می‌گویم.

وی افزود: به بچه‌های تیم خودمان و داوری نیز خسته نباشید می‌گویم. داوری خوب بود و این طبیعت فوتبال است . امروز ۲ تیم برابر بودند. شاید در دقایقی تراکتور با توجه به جو ورزشگاه، ناخواسته روی ارسال‌ها شرایط خود را به سود خود تغییر داد اما خیلی خوب، منظم و با ریتم خوبی بازی کردیم. ۳-۲ فرصت خیلی خوب به ویژه در نیمه دوم داشتیم که می‌توانستیم به گل برسیم اما این چیزی از ارزش‌های تیم خوب تراکتور کم نمی‌کند. این برد را به تراکتور تبریک گفته و آرزوی موفقیت برای‌شان دارم.

سرمربی مس رفسنجان درمورد دفاع فشرده تیمش در این مسابقه گفت: نوع بازی ما امشب این بود که دنبال امتیاز گرفتن بودیم. نوع بازی تراکتور را کامل می‌دانستیم و به همین دلیل به این شکل بازی کردیم اما در نهایت به آن چیزی که می‌خواستیم، نرسیدیم.

الهامی درخصوص اینکه آیا از نتیجه این بازی رضایت ندارد، گفت: قطعا راضی نیستم.

وی اضافه کرد: تشکر ویژه ای از مسئولان شرکت مس دارم که امروز به باشگاه پولی را تزریق کرده و واریزی به حساب بچه‌ها داشتند. از آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم جواب محبت‌هایشان را بدهیم و پس از تعطیلات به روال خوب قبلی بازگردیم.

پایان پیام/